شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران

تنیس روی میز قهرمانی آسیا| برتری ایران برابر هنگ‌کنگ


تنیس روی میز قهرمانی آسیا| برتری ایران برابر هنگ‌کنگ

تیم تنیس روی میز ایران با غلبه بر هنگ‌کنگ در مسابقات قهرمانی آسیا، برای کسب عنوان پنجمی تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ملی پوشان پینگ‌پنگ ایران برای کسب عنوان پنجم تا هشتم رقابت‌های قهرمانی آسیا از ساعت 13:30 امروز پنج‌شنبه به مصاف هنگ‌کنگ رفتند و 3 بر 2 به پیروزی دست یافتند.

ترکیب نوشاد عالمیان، نیما عالمیان و امیر حسین هدایی توانستند با کسب سه پیروزی و دو شکست در برابر یکی از تیم‌های سرشناس شرق آسیا،  خود را مهیای کسب جایگاه پنجمی آسیا کنند.

شاگردان جمیل لطف‌الله‌نسبی که رنکینگ 28 تیمی دنیا را دارند، مقابل هنگ کنگ که صاحب رتبه 10 دنیاست، اولین برد خود در قهرمانی آسیا را کسب کردند.

در دو بازی نخست، نوشاد عالمیان در مقابل هو وان کیت دارنده رنکینگ 100 دنیا به پیروزی 3 بر صفر دست یافت و برادرش نیما دست به کاری بزرگ زد و مقابل وونگ چونگ تین که رنکینگ 20 را برعهده دارد 3 بر یک پیروز شد. امیرحسین هدایی اما با شکست 3 بر یک مقابل لام سو هانگ با رنکینگ 84 جهان کار را به بازی چهارم کشاند و این بار، نوشاد عالمیان مقابل وونگ چونگ تین، شکست خورد. در بازی پنجم و سرنوشت‌ساز، نیما عالمیان المپین تنیس روی میز کشورمان با پیروزی قاطع 3 بر صفر مقابل هو وان کیت، پیروزی ایران را با نتیجه 3 بر 2 ثبت کرد.

تیم ملی تنیس روی میز کشورمان برای کسب مقام پنجمی تیمی قاره کهن فردا (جمعه) از ساعت 11:45 به مصاف برنده دیدار دو تیم سنگاپور و قزاقستان خواهد رفت.

انتهای پیام/