شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#بارسلونا#بازیکنان

سوارس: زمان ایده‌آلی برای مربیگری‌ ژاوی در بارسلونا نیست/ دعوای لاپورتا و کومان به بازیکنان لطمه می‌زند


سوارس: زمان ایده‌آلی برای مربیگری‌ ژاوی در بارسلونا نیست/ دعوای لاپورتا و کومان به بازیکنان لطمه می‌زند

مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال اتلتیکومادرید به ژاوی توصیه کرد برای سرمربیگری بارسلونا عجله نکند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس سوارس که در دوران حضور 6 ساله‌اش در بارسلونا، زوج خطرناکی را با لیونل مسی شکل داده بود و در نهایت در تابستان 2020 با قرار گرفتن در لیست خروجی این باشگاه راهی اتلتیکومادرید شد، در آستانه بازی شنبه شب این تیم با بارسا در هفته هشتم لالیگا به روزنامه «اسپورت» چاپ کاتالونیا گفت: می‌خواهم با اتلتیکو در بازی شنبه شب به پیروزی برسم و برای تیمم گلزنی کنم، اما اگر موفق به انجام این کار شوم شادی گل نخواهم کرد. من احترام زیادی برای بارسا قائل هستم.

وی همچنین درباره احتمال حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا به جای رونالد کومان اظهار داشت: به ژاوی توصیه می‌کنم صبر کند. این زمان ایده‌آلی برای مربیگری‌اش در بارسلونا نیست. ژاوی انسان باهوشی است و باید منتظر وقت مناسب برای این کار باشد. در تیم کنونی بازیکنانی هستند که ژاوی با آنها همبازی بوده و تصمیم‌گیری در خصوص آنها دشوار خواهد بود. قطعاً می‌توانم روزی را تصور کنم که ژاوی به عنوان سرمربی به نوکمپ بیاید. او مربی بزرگی خواهد شد، درست همانطور که بازیکن بزرگی بود.

مهاجم اروگوئه‌ای اتلتیکومادرید همچنین درباره جدایی‌اش از بارسلونا یادآور شد: مسؤل جدایی من از بارسلونا، کومان بود که با من مثل یک بچه 15 ساله رفتار کرد و البته خوسپ ماریا بارتومئو (رئیس وقت باشگاه بارسلونا) که گفت حضور من در بارسا به تیم لطمه می‌زند.

سوارس 34 ساله همچنین درباره جدایی غیرمنتظره دوست صمیمی‌اش از بارسلونا در تابستان اخیر خاطرنشان کرد: پیش از اینکه بحث جدایی مسی از بارسلونا مطرح شود، او به من گفت که می‌خواهد در بارسلونا به فوتبالش پایان دهد، جایی که از بودن در آن خوشحال بود.

وی در پایان با اشاره به اختلافاتی که بین رئیس باشگاه بارسلونا و سرمربی هلندی این تیم وجود دارد، گفت: دعوای بین لاپورتا و کومان به بازیکنان لطمه می‌زند.

لوئیس سوارس در فصل جاری در 9 بازی آمار چهار گل‌زده را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/