شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#منچستریونایتد#بابت

رونالدو: خوشحالم که گل پیروزی تیمم را به ثمر رساندم/ برد خیلی مهمی کسب کردیم


رونالدو: خوشحالم که گل پیروزی تیمم را به ثمر رساندم/ برد خیلی مهمی کسب کردیم

فوق‌ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد بابت کمک به تیمش برای شکست ویارئال خوشحال است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو که شب گذشته (چهارشنبه) با گل دقیقه 5+90 خود پیروزی 2 بر یک دراماتیکی را برای منچستریونایتد در دیداری خانگی مقابل ویارئال رقم زد تا اولین برد شیاطین سرخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا رقم بخورد، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی باشگاه منچستریونایتد گفت: گاهی اوقات ما بازیکنان سعی می‌کنیم کارمان را انجام دهیم، بازی خوبی به نمایش بگذاریم و گلزنی کنیم، اما گاهی اوقات نمی‌شود.

وی افزود: هواداران هم در سوی دیگر این نقش را دارند که وقتی تیم در لحظات دشواری به سر می‌برد، ما را به جلو فرا بخوانند و در ما ایجاد انگیزه کنند. به همین خاطر از آنها می‌خواهم که اگر می‌توانند این کار را بکنند. هواداران در ما ایجاد انگیزه می‌کنند که به تلاش‌ و دویدن‌مان ادامه دهیم و اینکه خودمان را باور داشته باشیم. این چیزی بود که در این بازی حس کردیم. ما برد خیلی مهمی کسب کردیم و حالا در مسیر خوبی قرار داریم.

این یکصدوهفتادوهشتمین بازی رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا بود که او را بالاتر از هم‌تیمی سابقش، ایکر کاسیاس در صدر جدول بازیکنان دارای بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا قرار داد. این مهاجم 36 ساله همچنین با گلی که در این بازی به ثمر رساند، رکورد خود به‌عنوان برترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا را هم ارتقا و آن را به عدد 136 رساند.

فوق‌ستاره پرتغالی منچستریونایتد در پایان خاطرنشان کرد: باورنکردنی است! فصلی دیگر، فصل زیبای دیگری، از این‌رو خیلی خوشحالم که در این بازی گل پیروزی تیمم را به این شکل به ثمر رساندم. شب فوق‌العاده‌‌ای بود، به ثمر رساندن گل در این دیدار و تبدیل شدن به رکورددار بیشترین حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان! همچنین باید به نگرش تیم اشاره کنم که مهمترین چیز است.

انتهای پیام/