شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بحرین#شیخ عیسی#وزیر خارجه#وزارت خارجه

لاپید وارد بحرین شد/ شیخ عیسی قاسم: خدا به داد مردم برسد

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در توئیتی اعلام کرد، عبداللطیف الزیانی، وزیر خارجه بحرین از یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم اشغالگر در فرودگاه بین‌المللی بحرین در منامه استقبال کرد.
پ

ایسنا نوشت: وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) به منظور افتتاح سفارت "اسرائیل" در منامه وارد بحرین شد.

به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در توئیتی اعلام کرد، عبداللطیف الزیانی، وزیر خارجه بحرین از یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم اشغالگر در فرودگاه بین‌المللی بحرین در منامه استقبال کرد.

پیشتر این سفارتخانه اعلام کرده بود، لاپید در پاسخ به دعوت وزیر خارجه بحرین به منامه سفر خواهد کرد.

این نخستین سفر رسمی لاپید به بحرین به شمار می‌آید.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد، وزرای خارجه این رژیم و بحرین سفارت "اسرائیل" در منامه را افتتاح خواهند کرد و چندین توافق دوجانبه امضا می‌کنند. دولت بحرین، اواسط سپتامبر گذشته در کاخ سفید و با حضور دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا توافقنامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی امضا کرد؛ اقدامی که اعتراض و خشم ملت این کشور را به همراه داشت.

در همین حال صفحه آیت ‌الله شیخ عیسی قاسم در توئیتر به سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین واکنش نشان داد.

حساب توییتری آیت الله شیخ عیسی قاسم، مرجع دینی بحرین در واکنش به سفر یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به منامه نوشت : عادی‌سازی خیانت‌آمیز و بی‌ارزش (روابط) با دشمن صهیونیستی یکی از نبردهای سیاسی دولت بحرین علیه مردم آن است که با ارعاب، فقر، زندانی‌کردن، کوچاندن، تحقیر، به حاشیه راندن و سلب حقوق همراه است. خدا به داد این مردم برسد.

در این پست تاکید شده است که بحرین در برابر سیاست دولت، بر هویت خود پافشاری می‌کند و این مقاومت به طول خواهد انجامید. این جنگ نبردی هویتی و سرنوشت‌ساز است.