شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اسپانیا#وزیر خارجه

سفرای کشورهای مختلف رونوشت استوارنامه خود را تقدیم امیرعبداللهیان کردند


سفرای کشورهای مختلف رونوشت استوارنامه خود را تقدیم امیرعبداللهیان کردند

سفرای کشورهای قرقیزستان، بلژیک، فنلاند، جمهوری آذربایجان، قبرس، هلند، اسپانیا در دیدار با وزیر خارجه کشورمان رونوشت استوارنامه خود را تقدیم وی کردند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، تورداقون صدیق اف سفیر جدید جمهوری قرقیزستان در کشورمان امروز 8 مهر ماه 1400 و در آغاز ماموریت خود در جمهوری اسلامی ایران با دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.

جیان مارکو ریتزو سفیر جدید پادشاهی بلژیک در جمهوری اسلامی ایران امروز و در شروع ماموریت خود در کشورمان با دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

کاری کاهیلودوتو سفیر جدید فنلاند در کشورمان امروز و در آغاز ماموریت خود در جمهوری اسلامی ایران با دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.

علی علیزاده سفیر جدید جمهوری آذربایجان در جمهوری اسلامی ایران امروز، در شروع ماموریت خود در کشورمان با دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

آندریاس پ. کوزوپیس سفیر جدید جمهوری قبرس در کشورمان امروز و در آغاز ماموریت دیپلماتیک خود در جمهوری اسلامی ایران با دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.

فرانسیسکوس یوهانس ماریا مولن سفیر جدید پادشاهی هلند در جمهوری اسلامی ایران در آغاز ماموریت دیپلماتیک خود در کشورمان امروز در دیدار با دکتر حسین امیر عبداللهیان رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

آنخل لوسادا فرناندس سفیر جدید پادشاهی اسپانیا در جمهوری اسلامی ایران در شروع ماموریت دیپلماتیک خود در کشورمان امروز، در دیدار با دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.

انتهای پیام/