به گزارش برنا، حسین رضازاده، مدیر وزنه برداری جانبازان و معلولان، در گفت و گو با برنامه باشگاه خبر رادیو ورزش درباره نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی جانبازان و معلولان برای شرکت در مسابقات جهانی گرجستان گفت: دو ماه دیگر مسابقات جهانی پارا وزنه برداری در گرجستان برگزار می‌شود و نزدیک به 19 پارا وزنه بردار را برای این اردو دعوت کردیم که بین آنها جوانان هم هستند و زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند و نفراتی که رکوردهایشان به رکوردهای جهانی نزدیک باشد برای مسابقات جهانی انتخاب می‌شوند. 

او اظهار کرد: ما برای پارالمپیک توکیو پنج سهمیه کسب کرده بودیم و بچه‌ها در اردوهای خیلی خوبی در کیش، لاهیجان و تهران بودند. این اردوها با هماهنگی فدراسیون جانبازان و معلولان و کمک کمیته پارالمپیک برگزار شد تا بچه‌ها برای پارالمپیک آماده شوند. 

رضازاده افزود: برای پنج سهمیه دو مدال طلا و سه مدال نقره پیش بینی کرده بودیم و با اینکه قبل از پارالمپیک در مسابقات بین المللی که در تایلند برگزار شد همه ورزشکارانمان مدال طلا گرفتند و رکوردهای خوبی زدند، اما در پارالمپیک از لحاظ رکورد بچه‌ها هر کدام بین 10 تا 20 کیلوگرم زیر رکوردهایشان وزنه زدند. 

مدیر وزنه برداری جانبازان و معلولان بیان کرد: در پارالمپیک شرایط ویژه است و با مسابقات جهانی و بین المللی دیگر فرق می‌کند اما اینکه ورزشکارانمان به رکوردهای خود در پارالمپیک نرسیدند باعث نارضایتی کمیته پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان شد. 

رضازاده گفت: جلسه‌ای در فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار شد و قرار شد یک بررسی دقیق انجام شود و کادر فنی را تغییر دهیم تا پارا وزنه برداران در مسابقات جهانی خوب کار کنند و رکوردهای خوبی بزنند. سعی می‌کنیم در این هفته به جمع بندی برسیم تا کادر فنی انتخاب شود.