شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پدافند هوایی

فرمانده پدافند هوایی شرق: هفته دفاع مقدس سالگرد رشادت انسان‌های عاشق است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق، خودباوری و اعتماد به نفس را مهمترین دستاورد دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: رزمندگان با فداکاری و رشادت خود به خوبی از ارزش‌های اسلامی، آرمان‌ها و اهداف متعالی نظام صیانت کردند.
خبرگزاری میزان-  بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، همزمان با هفته دفاع مقدس و در راستای تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق با حضور در منزل یکی از پیشکسوتان دفاع مقدس نیروی پدافند هوایی، با وی دیدار و گفتگو کرد.

امیر سرتیپ دوم پرویز در این دیدار با گرامیداشت یاد رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، امنیت و آرامش کشور را مرهون رشادت‌های غیورمردان ایران در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: عزت و سربلندی و اقتدار امروز کشورمان مدیون رشادت‌های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است ما باید قدر و منزلت ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی را بدانیم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

وی هفته دفاع مقدس را هفته گرامیداشت افتخارآفرینی‌های تمامی نیرو‌های مسلح دانست و افزود: هفته دفاع مقدس سالگرد رشادت انسان‌هایی است که عاشقانه برای دفاع از مرزوبوم به دل خطر زدند و با تمام وجود در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادند تا حتی یک وجب از این خاک ارزشمند به دست دشمنان نیفتد.

امیر سرتیپ دوم پرویز خودباوری و اعتماد به نفس را مهمترین دستاورد دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: رزمندگان با فداکاری و رشادت خود به خوبی از ارزش‌های اسلامی، آرمان‌ها و اهداف متعالی نظام صیانت کردند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق در ادامه گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس، سند افتخار ایران هستند و رشادت این غیور مردان در تاریخ جمهوری اسلامی برای همیشه ماندگار خواهد بود.

وی در پایان اظهار کرد: باید از دانش و تجربه ارزشمند این پیشکسوتان در راستای ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس به بهترین شکل استفاده کرد.
 
 
انتهای پیام/