شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#سایپا#مجیدی#فرهاد مجیدی#جدید

کاشف من را بشناسید؛ حالا می‌خواهم برای استقلال بدرخشم/ دوست دارم با فرهاد مجیدی کار کنم

بازیکن جوان و جدید استقلال می گوید از اینکه با ۲ بازیکن سابق سایپا به نام‌های حسین زاده و جلالی هم تیمی شده است، خوشحال است.

کاشف من را بشناسید؛ حالا می‌خواهم برای استقلال بدرخشم/ دوست دارم با فرهاد مجیدی کار کنم
خبرورزشی -

امیرعلی صادقی بازیکن فصل گذشته تیم سایپا با عقد قراردادی سه ساله به تیم استقلال پیوست. این بازیکن در دو دوره رقابت های لیگ جوانان، توانست عنوان آقای گلی را به خود اختصاص دهد. درخشش در رده های پایه، باعث شد تا نظر ابراهیم صادقی به این بازیکن جلب شود و او به تیم بزرگسالان سایپا راه یافت.

صادقی فصل گذشته هر چند اندک و به صورت بازیکن تعویضی اما در ۱۴ بازی برای تیمش به میدان رفت و ۲ گل زیبا و حساس وارد دروازه ذوب آهن اصفهان کرد و روی کسب ۴ امتیاز تیمش تأثیرگذار بود. صحبت‌های او پس از پیوستن به استقلال را در زیر بخوانید:

* از پیوستن به استقلال خیلی خوشحالم. آرزوی دوران بچگی ام بود که پیراهن استقلال را بپوشم و به آرزویم در سن ۲۰ سالگی رسیدم. از این بابت خدا را شکر می کنم و تمام تلاشم را می کنم تا دل هواداران را شاد کنم و ان شالله با دعای آنها بتوانیم قهرمان شویم.

* من وینگر چپ و پست ۱۰ پشت مهاجم بازی می کنم

* ان شالله با تمرین و تلاش بی وقفه می توانم برای استقلال مثمر ثمر باشم و در تیم محبوبم بدرخشم. من در این راه تلاشم را بیشتر می کنم.

* من از دوران کودکی طرفدار استقلال بودم و به آرزویم رسیدم. خوشحالم در سن ۲۰ سالگی به این هدف رسیدم.

کاشف من را بشناسید؛ حالا می‌خواهم برای استقلال بدرخشم/ دوست دارم با فرهاد مجیدی کار کنم

* از فردا به تمرینات تیم ملحق می شوم.

* تمام ایران آقا فرهاد را می شناسند. ایشان خیلی مربی خوبی هستند. آرزوی من این بوده است که با ایشان کار کنم و از این بابت خیلی خوشحالم. دوست دارم با آقا فرهاد کار کنم.

* آنقدر خوب تمرین می کنم و تلاشم را به کار می گیرم تا بتوانم در استقلال ثابت بازی کنم و برای تیمم بدرخشم.

* من توسط آقای ابراهیم صادقی کشف شدم.