شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#دوبی

گسترش نیوز از امارات متحده عربی گزارش می دهد

اکسپو دوبی یک قدم تا بازگشایی / حضور پرقدرت ایران را ببینید + تصاویر

گفتنی است که اکسپوی دبی برای افراد زیر ۱۸ سال و بالای ۶۰ سال رایگان است.

نمایشگاه اکسپو دوبی یک قدم تا بازگشایی / حضور پرقدرت ایران را ببینید + تصاویر

کمتر از ۴۸ ساعت دیگر (جمعه نهم مهرماه) مهمترین رویداد نمایشگاهی جهان در قلب کشور امارات متحده عربی افتتاح خواهد شد. این رویداد پرهزینه ترین اکسپو تاریخ در سراسر جهان و طی دو قرن اخیر بوده که البته به واسطه همه گیری ویروس کرونا با حدود یک سال تاخیر برگزار خواهد شد.

اکسپو ۲۰۲۰ دبی محلی برای رسیدن به آینده است. بهترین متخصصان، هنرمندان و کارشناسان از کشورهای مختلف در این نمایشگاه حضور دارند تا راهکارهای خود را برای بهتر شدن آینده ارایه دهند. برای مثال بیش از ۱۰۰ ربات انسان نمای چینی در این نمایشگاه کار نظارت بر بازدیدکنندگان و همچنین تحویل غذا را انجام می دهند.

معکوس-اکسپو8

مساحت زمین نمایشگاه اکسپوی دبی بیش از ۶۰۰ زمین فوتبال وسعت دارد. و بیش از ۳۰ هزار کارمند به صورت داوطلبانه در این نمایشگاه به انجام امور می پردازند.

نکته مهمتر آنکه همه ملیت هایی که در اکسپو حضور دارند می توانند جشن روز ملی کشورشان را برگزار کنند. مراسم در پلازای الوصل، قلب تپنده اکسپو اجرا می شود.

معکوس-اکسپو5

ساخت پاویون کشورمان در اکسپو دوبی ۸ ماه به طول انجامید که  گفته می شود در بین ۱۹۸ کشور با کمترین هزینه ساخته شده است. ضمن اینکه بر اساس گزارش های شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، پاویون کشورمان به عنوان یکی از هشت پاویون برتر اکسپو ۲۰۲۰ دبی انتخاب شده و دهم مهرماه وزیر صمت از طریق ویدئوکنفرانس پاویون ایران را افتتاح خواهد کرد.

گفتنی است که اکسپوی دبی برای افراد زیر ۱۸ سال و بالای ۶۰ سال رایگان است. بلیط اکسپو برای دانشجویان و دانش آموزان سراسر دنیا به صورت نیمه بها عرضه می شود.

معکوس-اکسپو6