شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#تمرین پرسپولیس

عکس| سورپرایز یحیی همین است/ جذاب‌ترین صحنه تمرین پرسپولیس را ببینید

مهدی ترابی که با شوتش در یک هشتم هم تیمی‌هایش را نیز شوکه کرده بود، حالا همه آنها را یک تنه دریبل می‌زند.

عکس| سورپرایز یحیی همین است/ جذاب‌ترین صحنه تمرین پرسپولیس را ببینید
خبرورزشی -

پرسپولیس برای دیدار سرنوشت با الهلال پر مهره آماده می‌شود و می‌خواهد با یک پیروزی در خانه حریف و در شرایطی که باز هم از میزبانی محروم است به فینال غرب آسیا برسد. در این بین در دست یحیی مهره‌ای است که علاوه بر اینکه ترس بر جان حریفان می‌اندازد قادر است تمام هم تیمی‌هایش را نیز به دردسر بیندازد.

مهدی ترابی که با شوت غیرقابل پیش‌بینی‌اش در دقیقه نود سرخ‌ها را به یک چهارم نهایی رساند، بازیکن تعیین کننده‌ای مقابل الهلال با تمام ستاره‌هایش خواهد بود. یحیی سال گذشته در این مرحله ترابی را در اختیار نداشت ولی توانست به فینال برود و در این فصل آسیا با حضور ترابی بخش تهاجمی پرسپولیس زهردارتر است.

ترابی در بازی درون تیمی امروز تیمش درحالی که کاور بنفش رنگ به تن دارد حامد پاکدل را پشت سر گذاشته و با تکل احسان پهلوان و خیز فرشاد فرجی برای زدن توپش رو به رو شده است. شماره ۹ پرسپولیس که با خونسردی توپ را در اختیار دارد دیگر کاور زرد این بازی درون تیمی یعنی امیدعالیشاه را نیز به تکاپو انداخته و یکی از جذاب‌ترین صحنه‌های تمرین پرسپولیس را خلق کرده است. 

حفظ توپ‌ و دریبل‌های ترابی در نوع خود خاص هستند و علاوه بر تکنیک منحصر به فرد او، یحیی می‌تواند روی قدرت شوت‌زنی مهدی نیز برای باز کردن دروازه آبی‌پوشان عربستانی حساب ویژه‌ای باز کند.