شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#اروپا#لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان اروپا

شکست قهرمان مقابل یوونتوس/ رونالدو طلسم تساوی‌های یونایتد و ویارئال را شکست/ یکه‌تازی بایرن‌مونیخ و بحران بارسلونا

هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا با برتری یوونتوس، بایرن‌مونیخ و منچستریونایتد و شکست دیگری برای بارسلونا خاتمه پیدا کرد.

شکست قهرمان مقابل یوونتوس/ رونالدو طلسم تساوی‌های یونایتد و ویارئال را شکست/ یکه‌تازی بایرن‌مونیخ و بحران بارسلونا
خبرورزشی -

شب هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا با بردهای یوونتوس مقابل چلسی، برد دقیقه آخر منچستریونایتد مقابل ویارئال و برتری پرگل بایرن‌مونیخ و شکست سنگین بارسلونا به پایان رسید.


در گروه F منچستریونایتد که در مصاف تکراری فینال لیگ اروپای ۲۰۲۱ به مصاف ویارئال رفته بود، در ورزشگاه اولدترافورد مقابل ویارئال به پیروزی ۲-۱ رسید. در این دیدار ابتدا آلکاسر دقیقه ۵۳ برای مهمان گل زد، اما دقیقه ۶۰ تلس این گل را جبران کرد. دقیقه ۵+۹۰ رونالدو گلزنی کرد تا طلسم تساوی‌های این دو تیم بشکند. در ۵ بازی قبلی در وقت‌های معمول منچستریونایتد و ویارئال به تساوی رسیده بودند.


در گروه G ولفسبورگ در خانه خودش مقابل سویا پرافتخارترین تیم لیگ اروپا به برتری ۱-۰ رسید. این برد ارزشمند برای گرگ‌ها با تک‌گل استفن در دقیقه ۴۸ به‌دست آمد.

در دیگر دیدار این گروه ردبول زالتسبورگ مقابل لیل به پیروزی ۲-۱ دست پیدا کرد. آدیمی در دقایق ۳۵ و ۵۳ هردو گل ردبول را از روی نقطه‌پنالتی زد. یکی از گل‌های خورده را برای لیل، ییلماز در دقیقه ۶۲ جبران کرد.


در گروه E بایرن‌مونیخ مثل هفته اول مقابل بارسلونا به برتری قاطع دیگری رسید و دیناموکیف را با ۵ گل درهم کوبید. لواندوفسکی در دقایق ۱۲ و ۲۷، گنبری در دقیقه ۶۸، سانه در دقیقه ۷۴ و چوپوموتینگ در دقیقه ۸۷ برای بایرن گل زدند.

در دیگر دیدار مهم این گروه بارسلونا که با شکست در دیدار مقابل بایرن‌مونیخ به مصاف بنفیکا رفته بود، در پرتغال مقابل این حریف با ۳ گل شکست خورد. نونیس در دقایق ۳ و ۷۹ (پنالتی) و رافا در دقیقه ۶۹ برای بنفیکا گل زدند.


در گروه H هم یوونتوس و چلسی تیم‌های برنده هفته اول به مصاف هم رفتند که این بازی را بانوی‌پیر با یک گل برد. تنها گل میزبان را کیزا در ثانیه‌های ابتدایی نیمه دوم وارد دروازه قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا کرد.