شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوری#فروش فوری#قیمت#بهمن موتور

شرایط ثبت نام فروش فوری فیدلیتی بهمن موتور برای یکشنبه ۱۱مهر ۱۴۰۰ + قیمت

ثبت نام فروش فوری فیدلیتی بهمن موتور قرار است از ساعت ۱۰ صبح یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ تا ساعت ۱۶ همان روز برگزار شود.

شرایط ثبت نام فروش فوری فیدلیتی بهمن موتور برای یکشنبه ۱۱مهر ۱۴۰۰ + قیمت

به گزارش سلام نو به نقل از راهبرد معاصر، شرایط فروش فوری فیدلیتی بهمن موتور اعلام شد. در این طرح قرار است فیدلیتی مدل ۵ نفره در رنگ های سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی با قیمت ۷۳۵ میلیون تومان به متقاضیان عرضه شود. زمان اجرای این طرح ساعت ۱۰ صبح یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ خواهد بود. محدودیت های اعلام شده دارا بودن گواهینامه رانندگی و سن بالای ۱۸ سال است. متقاضیان برای ثبت نام باید به سایت بهمن خودرو به نشانی bahman.iranecar.com مراجعه کنند. موعد تحویل یک ماهه خواهد بود.  

مهلت ثبت نام فیدلیتی بهمن موتور

ثبت نام فروش فوری فیدلیتی  پرایم بهمن موتور به صورت اینترنتی و به تعداد محدود از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۶ یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ انجام می شود.

ثبت نام خودرو فیدلیتی ویژه مهر ماه ۱۴۰۰

شرایط فروش خودرو فیدلیتی بهمن موتور با قیمت قطعی مهر ماه ۱۴۰۰ اعلام شد.شرکت بهمن موتور قیمت و شرایط فروش جدید فیدلیتی را برای مهر ماه سال جاری اعلام کرد.بر این اساس فروش فیدلیتی در روز یکشنبه یازدهم مهر ماه ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود و تا پایان تکمیل ظرفیت ادامه دارد. در این مرحله از فروش، فیدلیتی تنها به صورت ۵ نفره عرضه می شود و قیمت آن از سوی بهمن موتور ۷۳۵ میلیون تومان اعلام شده است. همچنین فروش به صورت نقدی، با قیمت قطعی و موعد تحویل یک ماهه انجام می شود.

سایت ثبت نام فیدلیتی بهمن موتور

ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی و از طریق پرتال جامع ایرانی کار انجام خواهد شد. متقاضیان برای ثبت نام باید به سایت بهمن خودرو به نشانی bahman.iranecar.com  یا https://iranecar.com/  مراجعه کنند.

قیمت فیدلیتی بهمن موتور

قیمت فیدلیتی بهمن موتور در فروش فوری ۷۳۵ میلیون تومان اعلام شده است. فروش به صورت نقدی، با قیمت قطعی و موعد تحویل یک ماهه انجام می شود. فیدلیتی در شش رنگ سفید، مشکی، خاکستری گرافیتی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی و همچنین رینگ های ۲۰ اینچی و در دو طرح متمایز و بر اساس سلیقه ی مشتریان محترم عرضه می شود.

موعد تحویل ثبت نام خودرو فیدلیتی

موعد تحویل ثبت نام خودرو فیدلیتی ویژه مهر ماه ۱۴۰۰ یک ماهه است.

محدودیت های فروش ویژه فیدلیتی

لازم به ذکر است بهمن موتور دو شرط دارا بودن گواهینامه و سن بالای ۱۸ سال را به شرایط خرید عمومی خود افزوده است، متقاضیان محترم می توانند از طریق وبسایت  (bahman.iranecar.com)  نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

در این روش فروش صلح به غیر امکانپذیر نمی باشد.

با توجه به این که احتمال دارد برخی از کارت های بانکی دارای سقف پرداخت است لازم است تا پیش از اقدام به ثبت نام از افزایش سقف پرداخت کارت بانکی خود اطمینان پیدا کنید. واریز وجه خودرو در یک تراکنش امکانپذیر است.

در کنار قیمت رقابتی، پنج سال گارانتی یا ۱۵۰ هزار کیلومتر، سطح امکانات بالا، تجهیزات به روز، تامین پشتیبانی و ارائه سرویس ادواری رایگان به مدت ۱ سال یا ۲۰ هزار کیلومتر(هرکدام زودتر فرابرسد) برای این خودرو ارائه شده است.