سرهنگ "محمد باقر سلگی" ‌اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریتهای ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری خانوادگی منجر به وقوع چند قتل در یکی از روستاهای شهرستان ، بلافاصله طی هماهنگی با دستگاه قضائی ، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهداء  برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی 34 ساله با استفاده از سلاح گرم، دو برادر 49 و 51 ساله را به همراه  مادر72 ساله اش به قتل رسانده و سریعا از محل متواری شده است.

این مقام مسئول در ادامه ،  عنوان داشت: با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کلانتری 11 شهداء قرار گرفت و با اقدام به موقع و هوشمندانه، اعزام گشت‌های محسوس و نامحسوس ، به کارگیری شگردهای پلیسی و هدایت میدانی فرماندهی انتظامی شهرستان ، مخفیگاه قاتل متواری شناسائی و در یک عملیات ضربتی  و کمتر از یکساعت توسط مامورین دستگیر شد .

سرهنگ "سلگی" افزود: در بازجوئی تخصصی از فرد قاتل ، نامبرده به سه فقره قتل خانوادگی بوقوع پیوسته اعتراف کرد و علت تامه این جنایت را وجود اختلافات چندین ساله بر سر ارث و میراث بیان داشت .

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در خاتمه ، تصریح کرد : دستگاه قضائی و نیروی انتطامی با افرادی که به صورت فردی و یا جمعی اقدام به شرارت و ایجاد ناامنی در جامعه کنند، با قاطعیت برخورد می‌کنند.