شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین

ازسرگیری ارسال بالن‌های آتش‌زا به سمت اراضی اشغالی/ از سرگیری جلسات دادگاهی نتانیاهو


ازسرگیری ارسال بالن‌های آتش‌زا به سمت اراضی اشغالی/ از سرگیری جلسات دادگاهی نتانیاهو

ازسرگیری ارسال بالن‌های آتش‌زا از غزه، حمله نظامیان صهیونیست و بازداشت بیش از ده نفر از فلسطینیان در کرانه باختری از جمله تحولات اخیر در فلسطین اشغالی است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  برخی منابع در نوار غزه امروز چهارشنبه اعلام کردند که جوانان فلسطینی راه‌اندازی بالن‌های آتش‌زا، از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی را در اعتراض به ادامه محاصره این باریکه ازسرگرفتند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «امیر بوخبوط»، تحلیلگر نظامی اسرائیلی نیز در همین راستا عنوان کرد که به سبب تعلل در تحویل کمک‌های مالی قطر به غزه، جوانان فلسطینی ارسال بالن‌های آتش‌زا به سمت شهرک‌های صهیونیستی را ازسرگرفتند.

حمله نظامیان اسرائیلی به کرانه باختری

از کرانه باختری نیز گزارش شده است که نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز چهارشنبه حملات گسترده‌ای را به مناطق مختلف کرانه باختری صورت دادند.

به گفته منابع محلی، در این حملات 11 جوان فلسطینی به بازداشت نظامیان اسرائیلی درآمدند. بیشتر بازداشت شدگان ساکن قدس هستند.

از سرگیری جلسات دادگاهی نتانیاهو

در اراضی اشغالی فلسطین نیز  امروز جلسات دادگاهی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به اتهام فساد از سرگرفته شد.

پایگاه خبری عبری زبان "وای نت" تاکید کرد که دادگاه مرکزی قدس جلسه دادگاهی نتانیاهو در پرونده فساد 4000 را صبح امروز ازسرگرفته و در همین راستا، "ایلان یشوع" مدیرکل پایگاه خبری "واللا" در دادگاه حاضر شده و اظهارات خود را بیان کرده است.

قرار است به زودی جلسه‌ای برای رسیدگی به برخی منابع بدست آمده از تلفن همراه یشوع برگزار شود.

اشتباه نفتالی بنت در مورد حماس

یونی بن مناخیم، افسر سابق در دستگاه اطلاعات نظامی درباره اوضاع غزه و نحوه تعامل حکومت جدید رژیم اسرائیل گفت که نفتالی بنت، نخست وزیر این رژیم همانند بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق تن به شرایط حماس داده است.

به گزارش شبکه قدس فلسطین، بن مناخیم گفت که «دولت اسرائیل بار دیگر در قضیه ارسال کمک های مالی قطر به غزه مرتکب اشتباه می‌شود و تلاش‌های مصر برای دست یابی به آتش بس طولانی را تضعیف می‌کند.»

انتهای پیام/