شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#قم#روحانی#تفاهم‌نامه

گسترش همکاری‌ها میان ستاد فهما و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم با امضای تفاهم‌نامه

گسترش همکاری‌ها میان ستاد فهما و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم با امضای تفاهم‌نامه

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی از امضای تفاهم‌نامه همکاری میان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم خبر داد.

به گزارش ایسنا،حجت‌الاسلام والمسلمین «سعید روحانی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما)، از امضای تفاهم نامه همکاری میان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم خبر داد و گفت: این تفاهم نامه در راستای راهبردها و سیاست های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به امضا رسیده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فهما استان قم ادامه داد: توانمندسازی افراد از طریق آموزش‌های مهارتی، توسعه مشارکت با بخش‌های عمومی و دولتی و هم افزایی در استفاده از توانایی‌ها و امکانات طرفین، از مهمترین سیاست‌ها ذیل امضای این تفاهم نامه به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: نیازسنجی، برنامه‌ریزی و اجرای دوره های آموزشی مهارتی و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آموزشی طرفین تفاهم نامه و توسعه کمی و کیفی آموزش‌های مهارتی، موضوعات این تفاهم نامه را تشکیل می‌دهند.

مدیر ستاد فهما استان قم به تعهدات مشترک این تفاهم نامه اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی مناسب جهت اجرایی نمودن مفاد تفاهم نامه و نظارت و ارزیابی میزان پیشرفت و رفع موانع اجرای تفاهم نامه، از تعهدات مشترک تفاهم نامه است.

حجت‌الاسلام روحانی افزود: مدت زمان اعتبار این تفاهم نامه یک سال بوده و در پایان این مدت، در صورت توافق طرفین، قابل تمدید خواهد بود.

در این تفاهم نامه تعهداتی نیز ویژه هر یک از طرفین تعرف شده است که اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام