شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#مجلس#مسکن#شهردار تهران
گفت‌وگو|

شهردار تهران به کمیسیون عمران مجلس می‌رود/ جانمایی ساخت مسکن و مدیریت شهری پایتخت؛ محور جلسه

رئیس کمیسیون عمران مجلس از جلسه این کمیسیون با شهردار تهران پس از تعطیلات مجلس خبر داد و گفت: در این جلسه شهردار تهران برنامه‌های خود برای مدیریت شهر تهران را ارائه کرده و نقطه نظرات نمایندگان در این زمینه استماع خواهد شد.
محمدرضا رضایی کوچی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به جانمایی برای ساخت مسکن در استان تهران پیرو اجرای قانون جهش تولید مسکن و ضرورت همکاری با شهرداری تهران گفت: در حال حاضر جمعیت قابل توجهی در تهران فاقد مسکن هستند و مشمول قانون جهش تولید مسکن می‌شوند.

وی تاکید کرد: به واقع جانمایی ساخت مسکن در استان تهران، و الحاق زمین‌هایی که به شهر تهران اضافه خواهد شد بسیار مهم است لذا باید زمین‌هایی انتخاب شود که ما در آینده مشکلی با ساخت این مناطق نداشته باشیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در ساخت زمین الحاق شده به استان تهران باید به طریقی حرکت کنیم تا بتوانیم خدمات و زیرساخت‌های لازم مناطق جدید را تکمیل کنیم و مباحث مربوط به زلزله و وجود گسل‌ها هم موضوعی است که باید در ساخت این مناطق مد نظر قرار گیرد.

رضایی‌کوچی اظهار داشت: از این رو قرار است بعد از تعطیلات مجلس از شهردار تهران برای حضور در کمیسیون عمران دعوت به عمل بیاوریم تا شهردار تهران با حضور در این کمیسیون، برنامه‌های خود برای مدیریت شهر تهران را ارائه کرده و نقطه نظرات نمایندگان در این زمینه استماع شود.
 

 

انتهای پیام/