شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#رئیس مجلس#آتش#مجلس شورای اسلامی

قالیباف:

آتش‌نشان‌ها در خط مقدم جان‌فشانی هستند

آتش‌نشان‌ها در خط مقدم جان‌فشانی هستند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: روز آتش نشان، روز ایثار است و آتش‌نشان‌ها در خط مقدم جان‌فشانی هستند و آگاهانه خود را برای فداکاری آماده کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود ضمن تبریک روز آتش‌نشان، نوشت: روز آتش نشان، روز ایثار است چرا که از جان گذشتن، بن مایه هر روزه زندگی‌ آتش نشانان و فداکاری رمز تمامی عملیات‌های آنهاست. ققنوس‌هایی که خود را به دل آتش می‌زنند تا امنیت و آرامش را برای همه مردم به ارمغان بیاورند. امسال نیز با فداکاری شهید نوجوان علی لندی، جلوه‌های دیگری از ایثار و فداکاری مردم ایران بیش از گذشته آشکار شد.⁣

وی در ادامه این مطلب آورده است: آتش نشان‌ها در خط مقدم جان‌فشانی هستند و آگاهانه خود را برای فداکاری آماده کرده‌اند؛ مردم ما شمّه‌ای از این ایثار را در حوادثی چون اطفاء حریق پالایشگاه آبادان در هفتم مهر ماه سال ۵۹ و یا حادثه دردناک پلاسکو به یاد دارند و قدردان تمامی فرزندان رشید آتش نشان خود هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یاد و خاطر شهدای سرافراز و فداکار آتش‌نشان را گرامی می‌دارم و روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی را به تمامی آتش‌نشان‌های شجاع، مردم‌دوست و مهربان تبریک می‌گویم.