شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#محرم#نویدکیا

زیرکی یحیی پیش از دیدار با الهلال ؛ سرمربی پرسپولیس محرم نویدکیا را به چالش می کشد

چرا یحیی گل محمدی سپاهان را برای دیدار دوستانه انتخاب کرد؟

گزارش تمرین امروز سه شنبه 6 مهر پرسپولیس ؛ بازگشت کامیابی‌نیا به تمرینات گروهی

پرسپولیس در ادامه مسیر آماده سازی خود برای بازی برابر الهلال عربستان باید دو دیدار دوستانه انجام دهد که یک بازی با سپاهان خواهد بود و سرمربی پرسپولیس دلیل مهمی برای این انتخاب دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس و سپاهان همیشه رقابتی جنجالی در لیگ برتر داشته و درگیری‌های سال‌های اخیر بازیکنان، مربیان و هواداران دو تیم باعث اختلاف بین این دو تیم شده بود تا خبری از همکاری این دو باشگاه نباشد اما در مقطعی حساس برای پرسپولیس این دو باشگاه قرار است بازی دوستانه ای برگزار کنند که اهمیت زیادی برای سرخپوشان تهرانی دارد.

در فوتبال ایران کمتر تیمی نمایشی تهاجمی همراه با مالکیت توپ دارد و به جز دو یا سه تیم، باقی تیم‌های لیگ برتری با سبکی تدافعی وارد زمین می‌شوند. پرسپولیس برای تقابل با الهلال نیاز به رقیبی داشت که فوتبال تهاجمی بر پایه مالکیت توپ را بازی کند و بهترین گزینه سپاهان نویدکیا بود.

سپاهان فصل گذشته دو بار مقابل قهرمان لیگ برتر قرار گرفت که هر دو بازی مساوی شد. همین کیفیت بالای سپاهان بود که باعث شد یحیی این تصمیم مهم را بگیرد.

بازی پرفشار برابر سپاهان قبل از بازی با الهلال شاید از نظر مصدومیت خطرناک باشد اما پرسپولیس را آماده یک بازی بزرگ می‌کند و شاگردان یحیی محک جدی خواهند خورد.