شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مرز مهران

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

گیت‌های ویژه تردد در مرز مهران فعال می‎شوند

سردار اشتری از آغاز موج بازگشت زائران به کشور خبر داد و گفت: در صورت افزایش حجم تردد در مرز مهران گیت های ویژه و فوق العاده بازگشایی خواهند شد.

گیت‌های ویژه تردد در مرز مهران فعال می‎شوند

به گزارش منیبان؛ سردار حسین  اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایانه مرزی مهران گفت: در حال حاضر موج بازگشت زائران به کشور آغاز شده و افرادی که به صورت پرواز هوایی عازم کربلای معلی شده اند،می توانند از مرز بین المللی مهران وارد کشور شوند.

او با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی در پایانه مرزی مهران و چذابه آمادگی پذیرای زائران عزیز را به طور کامل دارند،اظهار کرد: تا زمان عادی شدن تردد در پایانه مرزی تمامی مسئولان و کارکنان انتظامی مستقر در شهر مهران پای کار خواهند بود تا خدمات مورد نیاز را به زائران ارائه دهند و در صورت افزایش حجم تردد زائران به کشور اقدام به بازگشایی گیت های فوق العاده و ویژه خواهیم کرد تا از اتلاف وقت هموطنان جلوگیری شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: بر اساس مصوبات ستاد اربعین کشور، سازمان حمل ونقل و سایر سازمانها با تمام توان برای تسریع در بازگشت زائران به شهرهای مبداء به صورت شبانه روز تلاش می کنند.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: همکاران ما تمام تمهیدات لازم را از نقطه صفر مرزی و در تمامی مسیرهای مواصلاتی اندیشیده اند تا زائران پس از ورود به خاک کشور در کوتاه ترین زمان ممکن به شهرهای خود انتقال شوند.

او از زائران خواست در حین ورود به کشور از عجله و شتاب خودداری کنند و هموطنان عزیزی که با خودروی شخصی به مرزها مراجعه کرده اند با استراحت کامل در مکان های تعیین شده به مسیر خود ادامه دهند تا در صحت وسلامت و بدون حادثه به محل زندگی خود باز گردند.

وبگردی