شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#داعش#ارتش#عراق#ارتش عراق

در استان کرکوک؛

ارتش عراق مواضع بقایای تروریست‌های داعش را درهم کوبید

ارتش عراق مواضع بقایای تروریست‌های داعش را درهم کوبید

نظامیان ارتش عراق طی عملیاتی گسترده در استان «کرکوک» مواضع بقایای تکفیریهای داعش را در هم کوبیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، سلسله عملیات های ضد تروریستی نیروهای ارتش عراق علیه بقایای عناصر تکفیری داعش در نقاط مختلف این کشور ادامه دارد. نیروهای عراقی عملیات جدیدی را علیه بقایای داعش ترتیب دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش عراق مواضع تروریست های تکفیری داعش در استان کرکوک را به شدت درهم کوبیدند. در همین ارتباط، وزارت دفاع عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای عراقی موفق شدند یکی از مخفیگاه های مهم بقایای داعش در کرکوک را شناسایی و منهدم سازند.

وزارت دفاع عراق در بیانیه خود همچنین آورده است: نیروهای ارتش عراق در جریان عملیات ضد تروریستی در استان کرکوک همچنین دو خودروی متعلق به بقایای عناصر داعش را نیز منهدم کردند.

این درحالی است که روز گذشته نیز نیروهای مقاومتی «حشد شعبی» عراق از هلاکت یک سرکرده تروریست‌های تکفیری داعش خبر دادند. حشد شعبی اعلام کرد که این سرکرده داعشی در جنوب تکریت به هلاکت رسیده است.

سازمان حشد شعبی در این زمینه اعلام کرد: سرکرده داعشی به نام «ادریس عدنان اسماعیل» ملقب به «ابو رحمه» در کمین نیروهای حشد شعبی در جنوب شهر تکریت واقع در صلاح الدین گرفتار شد و به هلاکت رسید.

چندی پیش نیز معاونت اطلاعات سازمان حشد شعبی اعلام کرد: نیروهای حشد شعبی طی عملیاتی حساب شده و دقیق موفق شدند نقشه از پیش طراحی شده تروریست‌های داعش برای حمله به زوار حسینی در اربعین را ناکام بگذارند.