شهر خبر

پیشکسوت استقلال در گفتگو با منیبان؛

برخی از هواداران مجیدی به شدت افراطی هستند/ مددی می‌خواست استقلال را زمین بزند!/امیدوارم آجرلو به وعده هایش عمل کند

بازیکن اسبق استقلال گفت: مددی برخی از کارها را عمدا انجام می داد تا به استقلال ضربه بزند.

برخی از هواداران مجیدی به شدت افراطی هستند/ مددی می‌خواست استقلال را زمین بزند!/امیدوارم آجرلو به وعده هایش عمل کند

مرتضی هاشمی زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی منیبان درباره تغییرات جدید در استقلال اظهارداشت: وزارت ورزش لطف کرد و افرادی که به اشتباه در استقلال بودند را کنار گذاشت. هواداران استقلال طی 8 سال اخیر واقعا بابت حضور افراد نالایق و ناشایست در باشگاه عذاب کشیدند. مدیریت استقلال در ماههای اخیر هرکاری توانست انجام داد تا استقلال را ضعیف کند. کاملا مشخص بود که آنها عمدا نمی خواهند برای استقلال کار انجام دهند چون دروغ می گفتند و بازیکنان را فراری می دادند. سیاست مدیریت قبلی استقلال این بود که بین همه دعوا بیندازد و حکومت کند. بین کادرفنی و پیشکسوتان و هواداران و پیشکسوتان اختلاف می انداختند تا به اهداف شوم خودشان برسند.

مددی می خواست استقلال را نابود کند

او ادامه داد: مدیری که بیاید در یک برنامه تلویزیونی علیه سرمربی تیمش حرف بزند حتی صلاحیت اداره کردن یک سوپرمارکت را هم ندارد. مددی جوری در استقلال مدیریت کرد که هیچکس قبولش نداشت. مگر می شود یک مدیر برود و از بازیکن تیمش شکایت کیفری کند؟ آقای مددی! نمی شود که همه بد باشند و فقط شما و اطرافیان تان خوب باشند. وقتی مددی یک آدم مشکل دار را از آکادمی آورد و معاون خود گذاشت معلوم بود که می خواهد تیشه به ریشه استقلال بزند. او می خواست با خراب کردن فرهاد مجیدی پیش هواداران استقلال را به نابودی بکشاند اما نمی دانست که آبروی خودش می رود. واقعا هنوز هم برای من سوال است که مددی با چه صلاحیتی آمد مدیرعامل استقلال شد. به نظر من مددی برخی از کارها را عمدا انجام می داد تا به استقلال ضربه بزند.

مهاجم اسبق استقلال افزود: مدیریت قبل را ببینید که چطور با مجیدی رفتار کردند. سر ماجرای همین جریمه مجیدی یعنی باشگاه خبر نداشت که سرمربی جریمه شده و باید پرداخت کند یا اینکه عمدا می خواستند با آبروی فرهاد بازی کنند؟ مددی و همکارانش از روز اول هدفی جز به هم ریختن تمرکز کادرفنی و بازیکنان نداشتند و می خواستند استقلال را زمین بزنند.

فکری نباید علیه استقلال حرف بزند

هاشمی زاده درباره حضور مصطفی آجرلو در استقلال گفت: سالهای زیادی است که آجرلو را می شناسم و می دانم او هر کاری بگوید انجام می دهد. او فردی معقول و رک است و امیدوارم به همه وعده هایی که به هواداران استقلال داده عمل کند. به نظر من در روزهای اخیر آجرلو کارهای خوبی برای استقلال انجام داده و امیدوارم حداقل تا 2 سال از فرهاد مجیدی حمایت کند. قرارداد سه ساله استقلال با فرهاد نباید صوری باشد بلکه باشگاه باید بهترین امکانات را در اختیار سرمربی بگذارد و از او حمایت کند. در این بین هواداران هم باید صبور باشند. نباید خدای ناکرده با چند هفته نتیجه نگرفتن فرهاد را تحت فشار بگذارند. فرهاد هم باید هر کاری از دستش برمی آید برای موفقیت تیم انجام دهد. به نظر من با محبوبیتی که مجیدی دارد فقط خودش می تواند با نتایجی که می گیرد خودش را برکنار کند.

او با اشاره به صحبت های اخیر محمود فکری و برخی پیشکسوتان استقلال علیه تیم و فرهاد مجیدی گفت: حرف های محمود فکری علیه استقلال و فرهاد واقعا زشت بود. او اگر نمی خوهد از استقلال حمایت کند بهتر است سکوت کند و حرفی نزند. البته من از رفتارهای برخی از هواداران افراطی مجیدی هم گله دارم و معتقدم آنها هم واکنش های بسیار تندی به برخی صحبت ها نشان می دهند.

 

وبگردی