شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال

اولین باخت فصل تیم کارلتو/ رئال ۱-۲ شریف؛ شکست فاجعه‌بار مقابل تیم گمنام

اولین باخت فصل تیم کارلتو/ رئال ۱-۲ شریف؛ شکست فاجعه‌بار مقابل تیم گمنام

رئال مادرید در شبی که هیچکس تصور باختش را نمی کرد، برابر تیمی که اولین دوره حضورش در لیگ قهرمانان را تجربه می کند، مغلوب شد.

 از دومین هفته لیگ قهرمانان رئال مادرید در برنابئو میزبان شریف تیراسپول بود. تیم کشور مولداوی که در بازی نخست خود توانسته بود شاختار را شکست دهد. رئال هم در زمین اینتر موفق به کسب پیروزی شده بود تا این جدالی بین تیم های پیروز هفته اول باشد.

 

 

 

-

 

رئال تیم حاکم بازی در 20 دقیقه اول بود ولی تنها یک ضربه کاشته از کریم بنزما که با واکنش عالی گلر شریف راهی کرنر شد بهترین موقعیت این تیم بود. بر خلاف روند بازی شریف بود که در دقیقه 24 به گل رسید.

 

 

 

 

روی یک ارسال خوب از سمت چپ، یاکشیبوئف با ضربه سری دقیق توپ را دور از دستان تیبو کورتوا به کنج دروازه رئال رساند.

 

 

 

 

میزبان برای جبران جلو کشید و بارها شانس های گلزنی ایجاد کرد ولی به نتیجه نرسید. ضربات وینیسیوس، کریم بنزما و ادن هازارد با اختلاف کمی راهی اوت شدند و یک ضربه سر ناچو روی ریباند شوت هازارد هم از چند قدمی دروازه به بیرون زده شد تا در عین ناباوری رئال بازنده به رختکن برود. البته رئال خوش شانس هم بود که گل دوم را دریافت نکرد. دقیقه 32 روی اشتباه کورتوا زننده گل اول شوتی روانه دروازه کرد که با فاصله ای بسیار کم به بیرون رفت.

 

 

 

 

رئال نیمه دوم را توفانی شروع کرد و یکپارچه حمله بود. کهکشانی ها دقیقه 63 به ضربه پنالتی دست یافتند. روی حرکت تکنیکی وینسیوس بود که داور پس از بررسی صحنه در کنار زمین و با دخالت وی ای آر دستور به پنالتی داد تا کریم بنزما گل تساوی را به ثمر برساند.

 

 

 

 

 

این گل شماره 72 بنزما در لیگ قهرمانان بود و با گذار از رائول به رده چهارم برترین گلزنان تاریخ این تورنمنت رسید.

 

 

 

 

دو دقیقه قبل نیز یک صحنه مشکوک دیگر درون محوطه جریمه شریف رخ داده بود که داور سرنگونی وینیسیوس را پنالتی تشخیص نداد.

 

 

 

 

رئال تیم بهتر زمین بود و از چپ و راست حمله می کرد ولی دقیقه 72 دروازه اش را باز شده دید که این گل توسط کمک داور به درستی آفساید اعلام شد.

در ادامه رئال دو بار توسط لوکا مودریچ و کریم بنزما شانس های مسلم گلزنی داشت ولی هر بار گلر شریف با واکنش های عالی خود مانع شد.

 

دقیقه 88 لوکا یوویچ در دهانه دروازه نتوانست توپ ارسالی توسط رودریگو را به گل تبدیل کند و دروازه بان به راحتی توپ را مهار کرد.

 

بازهم بر خلاف روند بازی شریف به گل رسید. شوت غیر قابل مهار تیل از 20 متری به قعر دروازه رئال رفت تا شریف 1-2 پیش بیفتد!

در نهایت این بازی با برتری 1-2 شریف مولداوی به اتمام رسید.