شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#کنترل کیفیت

این خودروساز بی خیال کنترل کیفیت شد!

اولین نمونه‌های فورد برانکو جدید با مشکل پر سروصدایی روبرو شده‌اند.

به دلیل نبود کنترل کیفیت این بخش از خودرو فورد مجبور به تعویض رایگان سقف شاسی بلندهای خود شده است. سقف‌های نرم مشکلی ندارند اما متأسفانه این فرایند تعویض سقف منجر به تأخیر بیشتر در تحویل برانکوی جدید به مشتریان شده ولی فورد شکی ندارد که کار درست را انجام می‌دهد. عملکرد سقف این شاسی‌بلند تحت تأثیر قرار نگرفته اما وقتی سقف در معرض آب و رطوبت زیاد قرار گیرد ظاهر خوشایندی نخواهد داشت.

فورد-برانکو۱

جیپ به عنوان رقیب مهم فورد برانکو این واقعه و همچنین فروش برانکو را زیر نظر داشته و بنابراین رقابت بین این دو برند همواره در جریان است.

جیم موریسون مدیرعامل جیپ با کنایه به این موضوع اشاره داشته است. او در مصاحبه با دیترویت نیوز به مشکل سقف برانکو اشاره کرده و گفته است:

قرار است روز شنبه باران بیاید بنابراین فکر نمی‌کنم هیچ برانکویی در آخر هفته به ساحل برود.

در نظر داشته باشید که همه این‌ها یک رقابت دوستانه هستند اما هنوز هم حس رقابت وجود دارد. موریسون حتی پس از عرضه بدون مشکل برانکو اسپورت نیز به رقیب خود طعنه زده بود. رانگلر چندین ماه است رکوردهای فروش جدیدی بر جای می‌گذارد و به لطف استقبال بالا از نسخه پلاگین هیبریدی ۴xe بهترین عملکرد فروش ماهانه را نیز تجربه کرده است.

قرار است تا سال ۲۰۲۵ رانگلر تمام الکتریکی هم از راه برسد. موریسون اظهار داشته است:

برای من، نقطه اثبات قدرتمند بودن برند جیپ در نتایج فروش جلوه می‌کند و مهم‌تر از آن لذت بردن مشتریان است که باعث می‌شود همه‌چیز خوب پیش برود.

و همانند دو شرکت فورد و جنرال موتورز، استلانتیس هم با مشکلات تأمین قطعات روبرو شده که دلیل آن بحران ادامه‌دار کمبود چیپ ها و نیمه‌رساناها می‌باشد. موریسون می‌گوید تأمین‌کنندگان در حال کار روی این موضوع هستند تا مشکلات مرتفع شود.

منبع: پدال