شهرخبر

قریشی قائم‌ مقام معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست‌ جمهوری شد

مهر/ بر اساس حکمی از سوی صولت مرتضوی قائم‌مقام معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری منصوب شد.

قریشی قائم‌ مقام معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست‌ جمهوری شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری در حکمی سیدعلی قریشی را به سمت «قائم مقام معاون اجرایی و سرپرست نهاد» منصوب کرد.

متن کامل حکم مرتضوی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر سیدعلی قریشی

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب عالی و لزوم بهره‌مندی و بکارگیری روش‌های مدیریتی کارآمد، اثربخش و جهادی در ارکان دولت مردمی و انقلابی، به موجب این حکم به سمت «قائم مقام معاون اجرایی و سرپرست نهاد» منصوب می‌شوید.

با عنایت به اهمیت و نقش حوزه معاونت اجرایی و سرپرستی نهاد در هماهنگی و پشتیبانی از اقدامات و عملکرد دولت و ایجاد زمینه‌های لازم و مؤثر برای هم‌افزایی و هماهنگی کارکنان قوه مجریه به منظور دستیابی به اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پیشبرد همه‌جانبه امور کشور انتظار دارد با تشریک مساعی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌هاو عناصر خدوم، متعهد، کارآمد و توانمند، ضمن برنامه‌ریزی و تعامل مؤثر با کلیه مدیران نهاد و دستگاه‌های اجرایی کشور در جهت تحقق شعارهای دولت مردمی مؤثر و منشأ اثر باشید.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و اهتمام به تفکر عدالت‌محور و روحیه انقلابی، مردم‌داری، پاکدامتی، فسادستیزی، قانون‌مداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در انجام وظایف موفق و مؤید باشید.