شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا

«پارک دوبل» منتخب جشنواره اوهای آمریکا شد

فیلم کوتاه «پارک دوبل» به نویسندگی و کارگردانی دریا آذری منتخب بیست‌ودومین دوره‌ جشنواره‌ اوهای آمریکا شد.

«پارک دوبل» منتخب جشنواره اوهای آمریکا شد

 فیلم کوتاه  پارک دوبل  به نویسندگی و کارگردانی دریا آذری در بیست‌ودومین دوره‌ جشنواره‌ اوهای آمریکا که رویدادی ۱۰‌ روزه است، حضور خواهد داشت.

بیست‌ودومین جشنواره‌ اوهای آمریکا، با هدف به نمایش گذاشتن بهترین فیلم‌های جدید از فیلمسازان نوظهور و شناخته‌شده مشهور راه‌اندازی شده است. این جشنواره از ۱۳ تا ۲۳ آبان مصادف با ۴ تا ۱۴ نوامبر در کالیفرنیای آمریکا برگزار خواهد شد.

 

«پارک دوبل» منتخب جشنواره اوهای آمریکا شد

فیلم کوتاه پارک دوبل اولین فیلم دریا آذری است که پیش از فیلمسازی، هنرمند نقاش به حساب می‌آید. وی فعالیت فیلمسازی خود را از طریق همکاری با همایون شهنواز برای ساخت یک مستند آغاز کرد.

در خلاصه داستان پارک دوبل آمده است: «زنی که پسرش از دیدن او در حضور دوستانش شرمگین است، در تلاش است تا رابطه شان را بهبود بخشد.»

نسیم کیانی، آرشام شجاعی و البرز کروبه در این فیلم کوتاه ایفای نقش دارند.

از جمله عوامل این فیلم کوتاه می‌توان به نویسنده و کارگردان: دریا آذری، مدیر فیلمبرداری: آریو متوقع، تدوین: بهرام عمرانی، مدیر صدابرداری و طراحی و ترکیب صدا: مجید نجاتی، موسیقی: پیام آزادی، اصلاح رنگ و نور: آریو متوقع، منشی صحنه: آناهیتا گلفام، دستیار کارگردان: وحید طاهریان، دستیاران تصویر: امیر حیدری و مهدی سرلک، دستیار صدا: متین روشن، مشاور رسانه‌ای: آزاده فضلی، تهیه ‌کننده: دریا آذری، پخش بین‌المللی: میدیا کیاست اشاره کرد.

 

 

منبع: افکارنیوز