شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#جدید#کره جنوبی

مونتاژ SUV شاسی مستقل جدید کره ای در ایران آغاز شد

مونتاژ SUV شاسی مستقل جدید کره ای در ایران آغاز شد

مونتاژ SUV شاسی مستقل جدید ساخت کره جنوبی در ایران آغاز شده است.

به گزارش تحریریه، سرانجام پس از ماه ها خط تولید محصولات رکستون و تیوولی در یک شرکت داخلی راه‌ اندازی و نخستین خودروها تولید و روانه بازار شد. در روزهای گذشته فیلم ها و تصاویری از رکستون 2021 در فضای رسانه ای خودرو ایران منتشر شده است که نشان می دهد نورا موتور پارس موفق به تولید این خودرو در ایران شده است.

 شرکت تولیدکننده محصولات سانگ یانگ در ایران به عنوان بازوی تولیدی رامک خودرو نماینده خودروساز کره ای در ایران فعالیت می کند.

1.jpg


بر اساس اطلاعات موثق، تعدادی خودروی رکستون در نورا موتور پارس تولید شده که قرار است تعهدات معوق رامک خودرو را تامین کند.

گویا نورا موتور پارس این محصول را با قیمت دو میلیارد و 550 میلیون تومان واگذار خواهد کرد که با کسر سود مشارکت و تخفیف های ارائه شده رقمی در حدود یک میلیارد 800 تا 1 میلیارد 900 میلیون تومان برای خریداران تمام می شود.

2.jpg

البته از چگونگی معادل سازی مبالغ پرداخت شده در سال 1397 توسط خریداران اطلاعی در دست نداریم.

3.jpg

باید گفت که داستان تولید محصولات سانگ یانگ در نورا موتور پارس به همین جا ختم نمی شود چرا که تیوولی نیز در حال طی کردن مراحل تولید در این شرکت است. بطوریکه تیوولی در نسخه فیس لیفت معمولی و توربو نیز در نورا موتور پارس به صورت SKD تولید خواهد شد.

5.jpg

قیمتی که برای تیوولی فیس لیفت در نظر گرفته شده است احتمالا کمی بیش از یک میلیارد تومان خواهد بود.

رکستون در بازار آزاد با قیمتی در حدود سه میلیارد و 500 میلیون تومان آگهی شده است!

منبع: کار

پایان/