به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه، مهندس علیرضا عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در ابتدای مراسم تودیع قدرت اله سیف مدیر سابق و معارفه احمد مددی سرپرست جدید مجموعه ورزشی آزادی، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره سردار سلیمانی و امام و شهدا را گرامی داشتند و با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، از زحمات آقای سیف مدیر سابق مجموعه تشکر و قدردانی نمودند.

مهندس عاصم یوسفی از سرپرست جدید مجموعه آزادی به عنوان چهره نام آشنای ورزش یاد کرد و ابراز امیدواری کرد با تلاش زیاد و در راستای منویات مقام معظم رهبری و دولت مردمی و انقلابی قدم بردارد تا با کمک تمامی کارکنان مجموعه، اتفاقات جدیدی در ورزشگاه آزادی ایجاد شود.

او افزود: امیدواریم سال آینده مجموعه پیر آزادی را جوان و سرحال ببینیم. با اقدامات عمرانی و بازسازی های انجام شده، آزادی را دهکده توریستی ورزش خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور همچنین به وضعیت همه گیری کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: اوضاع کشور به همت دولت مردمی رو به بهبود است. امیدواریم به مدد حضرت ولی عصر (عج) اتفاقاتی رخ دهد تا با پایین آمدن آمار مبتلایان، عاقبت همگی ختم به خیر شود.

در بخش دیگری از این مراسم آقایان دبیر و سهرابیان روسای فدراسیون های کشتی و قایقرانی با اهدای هدایایی از زحمات سیف تقدیر و تشکر کردند. گفتنی است در این مراسم حسینی عضو هیات مدیره شرکت و جمعی از مدیران ستادی و داخلی نیز حضور داشتند.