شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید

شبکه اچ‌بی‌او پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های فصل سوم سریال «وراثت» (Succession) منتشر کرد.

 پوسترهای منتشر شده از سریال « وراثت» چهار زوج محبوب این مجموعه تلویزیونی را به تصویر می‌کشد. پوستر اول «کندال روی» با بازی «جرمی استرانگ» را نشان می‌دهد که به چهره پدرش «لوگان روی» با بازی «برایان کاکس» خیره شده.

«جرمی استرانگ» در این مجموعه نقش کندال را بازی می‌کند که فرزند سرکش تاجری به نام «لوگان روی» با بازی «برایان کاکس» است. دیگر چهره‌های آشنای سریال در فصل سوم «سارا اسنوک»، «کی‌یران کالکین»، «هیام عباس»، «نیکلاس براون»، «متیو مک‌فیدن»، «آلن راک» و بسیاری دیگر خواهند بود.

پیش‌تر گزارش شده بود که «آدرین برودی»، «الکساندر اسکاشگورد»، «سنا لاتان»، «لیندا ایمند» و «جیهی» ستاره موسیقی کره به فصل سوم سریال «وراثت» پیوسته‌اند. «جورجیا پریچت» نویسنده و تهیه‌کننده این سریال چند هفته قبل در مصاحبه با «تایمز» گفت که تا پایان این مجموعه تلویزیونی برنده امی چند اپیزود بیشتر باقی نمانده است.

در گزارشی که «والچر» اخیراً منتشر کرد تأیید شد: «[ «جسی آرمسترانگ» خالق سریال] از ابتدا تصمیم گرفت که تغییری در فیلمنامه‌های به اتمام رسیده ایجاد نکند و تحت تأثیر پاندمی قرار نگیرد. «سارا اسنوک» بازیگر نقش «شیو روی» می‌گوید:‌ «این آدم‌ها واقعاً ثروتمندند. و متأسفانه هیچ‌یک از آدم‌های خیلی ثروتمند تحت تأثیر پاندمی قرار نمی‌گیرند.»»

فصل سوم «وراثت» یکشنبه ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر ماه ۱۴۰۰) پخش خواهد شد.

 

  • سریال وراثت
  • سریال وراثت
  • سریال وراثت
  • سریال وراثت