شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#واکسن

تأکید سازمان بازرسی کل کشور بر رفع موانع تولید نهایی واکسن «رازی کووپارس»


تأکید سازمان بازرسی کل کشور بر رفع موانع تولید نهایی واکسن «رازی کووپارس»

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور از مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی بازدید و تأکید کرد: در رفع موانع و حمایت از تولید نهایی واکسن «رازی کووپارس» تسریع شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ غلامعباس ترکی، معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور به همراه بازرس کل امور جهاد کشاورزی و بازرس کل امور صمت سازمان از مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی بازدید کرد.

در جریان این بازدید، مسئولان مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی توضیحاتی در خصوص مشخصات و مزایای واکسن «رازی کووپارس» و چگونگی طی مراحل قانونی جهت اجرای فازهای سه‌گانه کار آزمایی بالینی و مشکلات و مسائل فعلی از جمله کمبود نقدینگی مؤسسه برای تولید انبوه، تعیین تکلیف واکسن‌های تولید شده، کندی پیشرفت اجرای فاز سه (به دلیل هم‌زمانی با واردات تعداد بالای واکسن در روزهای اخیر و کمبود داوطلب) ارائه دادند.

در این بازدید و با نظر معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور مقرر شد؛ رئیس مؤسسه رازی نسبت به اعلام کتبی مشکلات و موانع تولید انبوه واکسن «رازی کووپارس» به سازمان بازرسی کل کشور اقدام کند تا پیگیری لازم به منظور رفع موانع تولید انجام شود.

ترکی با اشاره به طی مراحل فنی و قانونی تولید واکسن «رازی کووپارس» و نتایج مطلوب حاصله از اجرای فازهای سه‌گانه کار آزمایی بالینی آن، بر تسریع در اجرای مراحل نهایی تولید و تزریق عمومی آن و اطلاع‌رسانی دقیق از فرایند و نتایج حاصله تأکید کرد.

در جریان این بازدید معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در گفت‌وگو با برخی مراجعین دیدگاه آنان را جویا شد که مراجعه‌کنندگان از فرایند اجرای طرح ابراز رضایت کردند.

انتهای پیام/