شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#لیگ قهرمانان آسیا

اسدبیگی: تارتار مربی خوب و کاربلدی است/ می‌خواهیم مدعی کسب سهمیه آسیا باشیم


اسدبیگی: تارتار مربی خوب و کاربلدی است/ می‌خواهیم مدعی کسب سهمیه آسیا باشیم

هافبک دفاعی تیم فوتبال ذوب‌آهن، تأکید کرد که آنها در فصل پیش رو به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود.

سینا اسدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وضعیت تیم ذوب‌آهن را مطلوب خواند و گفت: خوشبختانه وضعیت تیم خوب است و ما در اردویی که در تهران برگزار کردیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و سه بازی دوستانه هم با پیکان، نساجی و فولاد برگزار کردیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: تغییراتی که در لیست بازیکنان و کادر فنی ایجاد شده، زیاد است و طبیعتاً تیم ما نیاز به بازی‌های تدارکاتی دارد تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند. اوایل که تمرینات را شروع کردیم، کار سخت بود، ولی حالا شرایط بهتر شده است.

اسدبیگی درباره کار کردن با مهدی تارتار، عنوان کرد: تارتار مربی خوب و کاربلدی است و در این سال‌ها در هر تیمی که حضور داشته نتایج خوبی گرفته است. همانطور که گفتم تغییرات در تیم زیاد بوده و بازیکنان نیاز به زمان دارند تا بتوانند خودشان را با تفکرات این مربی سازگار کنند. من امیدوارم که تا شروع لیگ بتوانیم به شرایط خوبی برسیم.

وی در پایان تصریح کرد: ما فصل گذشته شرایط خوبی نداشتیم، ولی مطمئناً در فصل آینده ذوب‌آهن روزهای خوبی را تجربه خواهد کرد. ما به قرار گرفتن در بالای جدول و حتی گرفتن سهمیه آسیا فکر می‌کنیم و اعتقادم این است که ذوب‌آهن با مهدی تارتار می‌تواند فصل متفاوتی را رقم بزند.

 

انتهای پیام/