به گزارش برنا؛ سرهنگ " حمید حمیدی"، سرکلانتر پلیس بزرگراه های پلیس راهور پایتخت در خصوص این خبر گفت: در ساعت 16:25 بعداز ظهر دیروز  در پی رصد دوربین های کنترل ترافیک از محدوده های معابر پایتخت  مبنی بر یک فقره برخورد شدید  سواری جک   با گاردریل های زین الدین به غرب سراج ، بلافاصله  تیم کارشناسی منطقه 25  پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر شدند .  

او افزود: با حضور عوامل  منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه  و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری جک  به علت عدم توانایی  راننده در کنترل وسیله نقلیه  با گاردریل های کناری بزرگراه  زین الدین  برخورد کرده و پس از  ورود  آنها  بداخل خودرو بالخره متوقف می گردد . 

او گفت : خوشبختانه عابر و خودرویی در آن  لحظه ازآن محل  ویژه عبور نمی کرد وگرنه معلوم نبود چه حادثه ناگواری اتفاق خواهد افتاد .

سرکلانتر پلیس بزرگراههای پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده  توسط نیروهای اورژانس  به صورت سرپایی مداوا گردید .

سرهنگ حمیدی در پایان از رانندگان خواست: در حین رانندگی در معابر  باسرعت مطمئنه حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری نمایند .