شهرخبر
فرمانده مرزبانی ناجا

مرز مهران میزبان مسیر برگشت زائران اربعین حسینی

کدخبر: 443528
اقتصادنیوز : فرمانده مرزبانی ناجا اظهار کرد: در پایانه مرزی مهران، مقدمات برای بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور فراهم است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین؛ سردار گودرزیفرمانده مرزبانی ناجا بااشاره به حضور خود در نقطه صفر مرزی مهران، گفت:  تعدادی از زائران از عراق  در حال بازگشت به کشور هستند و ما با مرزبانی کشور عراق هماهنگ کرده ایم  که بازگشت زائران ایرانی تسهیل شود و مقدمات برای بازگشت زائران فراهم است.

 وی با بیان اینکه تعداد زیادی خودرو، اتوبوس و وسیله نقلیه برای انتقال زائران در پایانه های مرزی مهران قرار داده شده است، خاطر نشان کرد: در این مدت کشور عراق همکاری خوبی با ما داشته و در مقاطعی این زمینه را فراهم کردند که تعدادی از زائران از مرزهای شلمچه و مهران وارد عراق شوند.

گودرزی افزود:  در حال حاضر جاده عراق به سمت ایران به خاطر بازگشت زائران شلوغ است و دوستان ما در استان ایلام نیز زحمات زیادی کشیده است که شرایط برای بازگشت زائران تسهیل شود.

این مقام مسوول در ناجا با بیان اینکه دوستان ما در مرزبانی در حال حراست از مرزهای کشور هستند، خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته هیچ کدام از همکاران ما استراحت نکرده اند و در حال تسهیل امور جهت ارائه خدمات به زائران هستند.