شهرخبر

رئیس قرارگاه مرز بین‌المللی مهران:

مدیریت بازگشت زوار در مرز مهران تحت فرماندهی واحد انجام می‌شود

مدیریت بازگشت زوار در مرز مهران تحت فرماندهی واحد انجام می‌شود

ایسنا/ایلام دکتر احمد کرمی در نشست ستاد اربعین که در پایانه مرزی مهران برگزار شد، بر آمادگی بیش از پیش مجموعه اعضای ستاد و کمیته‌ای زیر مجموعه تاکید کرد و گفت: همه بایست تمام سعی و تلاش خود را برای انتقال مطلوب زائرین از مرزها به داخل کشور به کار گیرند.

معاون استاندار ایلام و رئیس قرارگاه اربعین حسینی در مرز بین المللی مهران با عنوان این مطلب که مدیریت بازگشت زوار در مرز مهران تحت فرماندهی واحد انجام می شود، تاکید کرد: برای نظم بخشیدن به برنامه و جلو گیری از جزیره ای عمل کردن، تمام اقدامات در زمینه اربعین با هماهنگی ستاد و قرارگاه  اربعین مرز  مهران دنبال شود و در این راستا مسئولین کمیته ها مسئولیت امورات محوله را برعهده خواهند داشت و در صورت قصور باید پاسخگو باشند.

به گزارش ایسنا، در این نشست برنامه‌ها و سیاست‌های کمیته حمل و نقل در خصوص نحوه خدمت‌ رسانی مطلوب به زوار در زمان بازگشت چون تامین تعداد اتوبوس ها، اقدامات پلیس راه برای کنترل و تسهیل ترافیک ویژه، حضور میدانی مسئولین و تیم های عملیاتی  بصورت شبانه روزی در مرز، تامین آب زوار و رانندگان توسط قرارگاه آب مرز، تامین و توزیع ماسک در زمان بازگشت زوار، اطلاع رسانی مناسب برای هدایت زائرین به ناوگان حمل و نقل و دستگاههای امدادی، خدماتی و ... تشریح و پس از بحث و گفتگوهای اعضا تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

بر اساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین کشور مرز بین المللی مهران به عنوان تنها مرز رسمی کشور برای بازگشت زوار در اربعین امسال در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام