شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لرستان

بسیاری از سازه ها در مسیر راه آهن لرستان به سمت جنوب جز شاهکارهای سازه ای قرن هستند

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، بسیاری از سازه ها در مسیر راه آهن لرستان به سمت جنوب جز شاهکارهای سازه ای قرن هستند.

فخرالدین پیروزفر اظهار کرد: منطقه لرستان به لحاظ توپوگرافی و هندسی مسیر دارای هندسه پیچیده ای بوده که بسیاری از سازه های آن مربوط به قرن بیستم است و تحت عنوان شاهکار سازه ای معروف هستند.

وی ادامه داد: این سازه ها به لحاظ نمایی و فنی قابل دیدن هستند و راه آهن منطقه لرستان از دورود تا تله زنگ دارای آبشارها و زیبایی بکر طبیعت است که چشم هر گردشگری را می نوازد.

مدیرکل راه آهن لرستان گفت: قطار گردشگری لرستان را راه اندازی کردیم و چنانچه افرادی یکبار از این فرصت استفاده کند، قطعا رضایتمندی 80 درصدی نسبت به بقیه جاها خواهد داشت.

پیروزفر بیان کرد: در ایستگاه بیشه اقامتگاه های زیبایی را برای اسکان مسافرین ایجاد کردیم.

وی گفت: یک قطار ریل باس با ظرفیت 200 تا 300 گردشگر در نظر گرفته شده و در این مسیر هر جا که منطقه زیبایی است قطار توقف کوتاهی خواهد داشت و سکو برای اهالی محل و گردشگران ایجاد شده تا گردشگران پیاده شوند و از طبیعت لذت ببرند.

مدیرکل راه آهن لرستان اضافه کرد: استقبال از قطار گردشگری بسیار خوب بوده و چنانچه شرایط کرونایی حاکم نبود، این ظرفیت قطار کامل میشد.

پیروز فر بیان کرد: علیرغم رعایت پروتکل های بهداشتی در این شرایط کرونایی گردشگران در بیشه سکنی می گزینند و خدمات دهی ما نیز با ظرفیت 50 درصدی صورت می گیرد.

وی یادآور شد: چنانچه قطار گردشگری مجددا فعالیت خود را آغاز کند، قطعا ظرفیت گردشگران 100 درصد خواهد بود.

بسیاری از سازه ها در مسیر راه آهن لرستان به سمت جنوب جز شاهکارهای سازه ای قرن هستند