شهرخبر

لیگ برتر انگلیس| آرسنال با غلبه بر تاتنهام دربی شمال لندن را فتح کرد/ ثبت چهارمین برد متوالی توپچی‌ها با رقم زدن سومین شکست پی‌در‌پی رقیب همشهری


لیگ برتر انگلیس| آرسنال با غلبه بر تاتنهام دربی شمال لندن را فتح کرد/ ثبت چهارمین برد متوالی توپچی‌ها با رقم زدن سومین شکست پی‌در‌پی رقیب همشهری

دیدار ماقبل پایانی هفته ششم لیگ برتر انگلیس با پیروزی قاطع تیم فوتبال آرسنال مقابل تاتنهام در دربی شمال لندن به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته ششم لیگ برتر جزیره، امشب (یکشنبه) در یکی از حساس‌ترین مصاف‌های فوتبال انگلیس، تیم‌های آرسنال و تاتنهام در ورزشگاه امارات شهر لندن برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود آرسنالی‌ها خاتمه یافت.

آرسنال با شروع طوفانی که در این بازی داشت، کار حریفش را در همان نیمه اول یکسره کرد. این تیم در عرض 22 دقیقه بار دروازه رقیب همشهری را باز کرد که اولین بار در دقیقه 12 توسط امیل اسمیت، دومین بار توسط پیر امریک اوبامیانگ در دقیقه 27 و سوم بار هم در دقیقه 34 به وسیله بوکایو ساکا بود. در دقیقه 79 سون هئونگ مین یکی از گل‌های خورده را برای تاتنهام جبران کرد اما این گل فایده‌ای به حال تیم تحت هدایت نونواسپریتو سانتو نداشت.

این چهارمین برد متوالی آرسنال در تمامی رقابت‌ها شامل پیروزی‌اش در دور سوم جام اتحادیه بود که سبب شد مردان میکل آرتتا همچون رقیب خود 9 امتیازی شوند اما به خاطر گل زده بیشتر جای آن را در رده دهم جدول بگیرند.  این ششصدمین پیروزی آرسنال در لیگ برتر بود که از این حیث توپچی‌ها را در رده سوم پس از منچستریونایتد با 691 و چلسی با 601 برد قرار می‌دهد.

در سمت مقابل اما تاتنهام که برخلاف شروع رؤیایی‌اش این روزها روی دور باخت افتاده و سومین شکست متوالی‌اش را متحمل شد، در رده یازدهم قرار دارد. تاتنهام تنها دومین تیم تاریخ لیگ برتر است که سه بازی اولش در یک فصل را می‌برد و سه بازی بعدی را می‌بازد. اورتون هم در فصل 94-1993 چنین آماری را ثبت کرده بود و در آن فصل هفدهم شد.

در آخرین بازی هفته ششم لیگ برتر انگلیس، فردا شب از ساعت 22:30 به وقت تهران برایتون میهمان کریستال پالاس خواهد بود.


انتهای پیام/