شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#کارکنان#وزارت کشور#منابع

تدوین طرحی برای توانمندسازی و ارزیابی کارکنان در ضمن خدمت وزارت کشور

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور در نشست صمیمی با مدیران و کارکنان اداره کل توسعه منابع انسانی، تدوین طرحی برای توانمندسازی و ارزیابی کارکنان در ضمن خدمت با تأکید بر معرفت و مهارت را خواستار شد.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، نشست صمیمی ابوطالب شفقت با کارکنان اداره کل توسعه منابع انسانی چهارم شهریور ۱۴۰۰ برگزار شد.
 
معاون وزیر کشور در این نشست، ضمن بررسی موضوعات و مسائل مبتلابه این اداره کل، رویکرد و سیاست‌های مدیریت سرمایه انسانی را تبیین و تشریح نمود.

معاون توسعه مدیریت و منابع ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جلسه و دقت و توجه به مشارکت کارکنان در بیان نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات آنان، بر ارتقای جایگاه منابع انسانی، استفاده بیشتر از فناوری اطلاعات و بروزرسانی تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مورد استفاده و افزایش بهره وری و اصلاح فرآیند‌های انجام کار تأکید کرد.
 
 شفقت موضوعات محوری نظیر توجه ویژه به ارتقای سطح معیشت و رفاه کارکنان در زمان اشتغال و بازنشستگی و جایگاه و منزلت کارکنان به ویژه بازنشستگان و تسریع در فرآیند پرداخت مطالبات و برقراری حقوق آنان را از نکات مهم و اولویت دار این حوزه عنوان کرد.
 
وی تصریح کرد: توجه به معرفت و مهارت کارکنان به منظور دستیابی به نیرو‌های دانشی و هوشمند و بازبینی فرآیند‌ها که منجر به تکمیل زنجیره ارزش نیروی انسانی است از نکات حائز اهمیت است.

در ابتدای این نشست اکبر روشن ضمیر، مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت کشور ضمن خیرمقدم و تبریک انتصاب ابوطالب شفقت، به بیان مختصری از مأموریت‌ها و وظایف و اقدامات این اداره کل در یک نگاه پرداخت و سپس همه کارکنان شاغل در اداره کل مذکور ضمن معرفی خود، به بیان مسئولیت‌ها و وظایف و مأموریت‌های محوله و نقطه نظرات و پیشنهادات تخصصی جهت بهبود و تسریع در امور مربوطه پرداختند.

در پایان مقرر شد کلیه کارکنان چالش ها، راهکار‌ها و اقدامات اجرایی در حوزه منابع انسانی را احصاء و ارایه نمایند. ضمن آنکه طرحی درخصوص توانمندسازی و ارزیابی ضمن خدمت با تأکید بر معرفت و مهارت و نیز طرحی در حوزه ورود به خدمت به منظور استقرار مکانیزم‌های تعالی افراد جدیدالاستخدام ارایه شود.

 

 
انتهای پیام/