شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#جدید#مجیدی#جواب#فرهاد مجیدی

ببینید ؛ اعتراض ستاره های استقلال جواب داد ؛ خبر خوش سرپرست جدید برای فرهاد مجیدی و شاگردانش + سند

بیژن طاهری ، سرپرست جدید باشگاه استقلال : از فردا موقتا به زمین خیریه عمل می رویم تا ان شاءالله یک زمینی بگیریم که همه وسایل را حداقل برای یک سال به آن جا ببریم

  • دانلود با کیفیت 480
  • دانلود با کیفیت 720
  • دانلود با کیفیت 1024
  • بیژن طاهری ، سرپرست جدید باشگاه استقلال درباره زمین تمرین گفت : نبود زمین تمرین از مشکلات بزرگ باشگاه استقلال است که امیدوارم با آمدن آقای آجورلو این مشکل حل بشود. از فردا موقتا به زمین خیریه عمل می رویم تا ان شا الله یک زمینی بگیریم که همه ی وسایل را حداقل برای یک سال به آن جا ببریم.

    خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

    بیژن طاهری ، سرپرست جدید باشگاه استقلال گفت :

    خیلی خوشحال هستم که به باشگاه استقلال برگشتم. روی صندلی می نشینم که خیلی از بزرگان استقلال روی آن نشسته بودند از جمله منصور خان پور حیدری. همین جا هم یک کسب اجازه می کنم از همه ی پیشکسوتان و از همه ی بزرگان استقلال. مطمئنم که از من لایق تر هم هست که این پست را بگیرد که حالا قرعه به نام من افتاد.

    او درباره مشکلات گفت:

    نبود زمین تمرین از مشکلات بزرگ باشگاه استقلال است که امیدوارم با آمدن آقای آجورلو این مشکل حل بشود. از فردا موقتا به زمین خیریه عمل می رویم تا ان شا الله یک زمینی بگیریم که همه وسایل را حداقل برای یک سال به آن جا ببریم. زمین ورزشگاه دستگردی زیر کشت است و هنوز حاضر نیست. ان شا الله با حضور آقای آجورلو این مشکل حل می شود.


    خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

    در اینجا در این باره بیشتر بخوانید