اعتماد جالب و عجیب مدیر عامل جدید استقلال به فرهاد مجیدی

پس از فصلی عجیب و سخت برای  استقلال  که تغییرات زیادی در بین بازیکنان و کادرفنی این تیم شاهد بودیم، سرانجام احمد مددی از این باشگاه جدا شد و جای خود را به مصطفی آجورلو داد.

مدیرعامل اسبق باشگاه‌های پاس تهران، استیل آذین و تراکتور حالا روی صندلی هدایت استقلال نشسته و سخت‌ترین و مهم‌ترین دوران مدیریت خود در فوتبال را برعهده خواهد داشت.

آجورلو در اولین اقدام خود با فرهاد مجیدی دیداری داشت و به هواداران استقلال قول برگرداندن استقلال به روز‌های خوبش را داد.

او قرارداد سرمربی استقلال را به مدت ۳ فصل تمدید کرد تا نشان دهد هدفش ثبات و آرامش در استقلال است، اما باید توجه داشت مجیدی هنگامی که برای سومین بار و به جای محمود فکری سرمربی آبی‌ها شد، قراردادی ۲.۵ ساله با باشگاه استقلال و احمد مددی امضا کرد و عملا برای دو فصل دیگر هم سرمربی آبی هاست و تمدید ۳ ساله تنها افزودن یک فصل دیگر به قرارداد این مربی است و بس!

اعتماد جالب و عجیب مدیر عامل جدید استقلال به فرهاد مجیدی

در سال‌های اخیر استقلال بار‌ها مدیرعامل عوض کرده و باشگاهی نبوده که بتوان آن را باثبات و ساختارمند نامید و تمدید (آن هم صرفا افزودن یک فصل به قرارداد) با مربی که هنوز کارنامه‌ای ندارد و صرفا به دلیل محبوبیت در این جایگاه قرار گرفته بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته و  نمی‌تواند اقدامی موثر و گامی رو به جلو باشد. در صورتی که آجورلو به پایان کار خود در این باشگاه برسد مدیر بعدی که بر سرکار می‌آید با قراردادی بلندمدت روبروست و اگر بخواهد با او قطع همکاری کند باید غرامت سنگینی به مجیدی بپردازد.

فرصت دادن به مربی جوان و پیشکسوت باشگاه امری مثبت و اتفاقی خوب است، کاری که در رئال مادرید، بارسلونا، منچستریونایتد و... انجام شده و برای مدت‌ها پاسخ خواسته‌های هواداران را داده است، اما فرهاد مجیدی هر کاری بخواهد انجام دهد در این ۲ سال می‌تواند آن را عملی کند و ۳ ساله کردن قرارداد او بیشتر شبیه یک تبلیغات و شوآف است تا دلسوزی و آینده نگری برای استقلال.