شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کویت

کویت علیه ایران!

نخست وزیر کویت در اظهارات بی اساس در سازمان ملل متحد ایران را به مداخله در امور داخلی منطقه متهم کرد.

کویت علیه ایران!

به گزارش منیبان؛ وب سایت خبری سازمان ملل متحد گزارش داد :.”صباح خالد الحمد الصباح” نخست وزیر کویت در سخنرانی خود در نشست سالانه سازمان ملل متحد کشورمان را متهم به گسترش کرد: “در سطح منطقه ، ما می خواهیم اقدامات جدی را برای شروع یک روند ایمن برای گفتگو با ایران انجام دهیم.”

وی افزود: این مذاکرات باید ایران را متقاعد کند که به حق حاکمیت سایر کشورها احترام بگذارد ، در امور داخلی آنها دخالت نکند ، امنیت منطقه و خلیج (خلیج فارس) را مختل نکند.

نخست وزیر کویت افزود: ایران باید امنیت و آزادی دریانوردی را عاری از هر گونه تهدیدی قرار دهد و با برقراری روابط مبتنی بر همکاری و احترام متقابل به هر نحوی می تواند کمک کرده و نشان دهد که خواسته های دیگر کشورها مهم است.

به گفته سازمان ملل ، نخست وزیر کویت مدعی است که ایران در امور داخلی کشورهای منطقه دخالت می کند و یمن بیش از شش سال است که تحت شدیدترین حملات نظامی و محاصره اقتصادی کشورهای خلیج فارس و عربستان سعودی قرار دارد. این کشور در معرض بدترین فجایع جهانی قرار دارد. با این حال ، کشورهایی که مدعی امنیت و صلح در منطقه هستند در این مورد صحبت نکرده اند و در سکوت و گهگاه از کمک خود به این جنایات هولناک راضی هستند.

وبگردی