شهر خبر

پیام‌های تسلیت مسئولان لشکری و کشوری در پی درگذشت آیت‌الله حسن زاده آملی

در پی درگذشت آیت‌الله حسن‌زاده آملی مسئولان لشکری و کشوری طی پیام‌های جداگانه‌ای این ضایعه را تسلیت گفتند.
خبرگزاری میزان - در پی درگذشت آیت‌الله حسن‌زاده آملی مسئولان لشکری و کشوری طی پیام‌های جداگانه‌ای این ضایعه را تسلیت گفتند‌.
 
آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه با صدور پیامی ارتحال عالم ذوفنون علامه حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت.
 
مدیر حوزه‌های علمیه گفت: افزون بر همه مراتب علمی و معرفتی و معنوی علامه حسن‌زاده آملی، حضور این عالم پارسا در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی و مردمی و نقش‌آفرینی در صحنه‌های انقلاب اسلامی و همراهی با انقلاب اسلامی و امامین انقلاب اسلامی درس‌آموز و الهام‌بخش و سخنان نغز و دلنشین ایشان در مسند خطبه و خطابه و وعظ و ارشاد راهنمای جویندگان مسیر سعادت بود.
 

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ضیاء‌الدین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی ارتحال جانگداز علامه حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت.

خبر ارتحال ملکوتی عالم ربانی، فقیه عالیقدر و عارف روشن ضمیر، علامه ذوالفنون آیت‌الله حسن حسن‌زاده آملی قدس‌الله نفسه‌الزکیه موجب تاثر و افسوس فراوان گردید.

بی‌تردید با فقدان این شخصیت ممتاز و برجسته، ثلمه‌ای در جهان اسلام ایجاد شده است که جبران آن به سادگی امکان‌پذیر نیست.

 
«علی اکبر صالحی» قائم‌مقام فرهنگستان علوم در پیامی رحلت دانشمند فرزانه آیت‌الله حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت.

با نهایت تأسف و تأثر اطلاع یافتم که در آستانه ایام اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، عالم ربّانی و فقیه صمدانی حضرت آیت‌الله حسن حسن زاده آملی پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت مستمر و خستگی ناپذیر در مسیر روشنگری و احیا و ترویج معارف و تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) دعوت حق را لبیک گفته و به لقاءالله پیوسته است. بی شک تلاش‌های بی وقفه و خدمات ماندگار آن مجاهد نستوه و عالمِ عامل به مکتب انسان‌ساز اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) در دیوان عدل الهی ثبت و بر علو درجات آن استاد معظم خواهد افزود.
 
 
تکمیل می‌شود