توهین بنت به نمایندگان دموکرات آمریکایی

 نفتالی بنت ، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیش از سفر خود به نیویورک و ترک فلسطین اشغالی بمنظور حضور و سخنرانی در هفتادوششمین مجمع عمومی سازمان ملل گفت و گویی کوتاه با خبرنگاران حاضر در فرودگاه داشت و گفت: نمایندگان دموکرات سنای آمریکا که در تلاش برای حذف کمک یک میلیارد دلاری به سامانه‌های گنبد آهنین اسرائیل بودند، تنها یک گروه کوچک، اما حراف هستند.

بنت در این راستا ادامه داد: در حقیقت یک گروه کوچک ضد اسرائیلی در آمریکا وجود دارد که همیشه سروصدای زیادی به راه می‌اندازد، اما باید در نظر داشته باشیم که آن‌ها شکست خورده اند.

توهین بنت به نمایندگان دموکرات آمریکایی

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: ما با قدرت شاهد این موضوع بودیم که این طرح با موافقت ۴۲۰ نماینده کنگره آمریکا و مخالفت ۹ نماینده دیگر مجددا از مجهز شدن گنبد آهنین حمایت کردند.

بنت در ادامه اظهارات خود بار دیگر ادعا‌هایی بی‌اساس را درباره ایران و گروه‌های مقاومت تکرار کرد و گفت: اسرائیل خود را با توجه به حرف‌های دیگران تعریف نمی‌کند، نه با توجه به ایران و نه فلسطینی‌ها.

وی افزود: به سران آن‌ها توصیه می‌کنم تا به‌جای داشتن وسواس فکری نسبت به اسرائیل با مردم خود طرف شده و وضعیت آن‌ها را بهبود ببخشند.

وی که برای دومین بار است پس از روی کارآمدنش عازم آمریکا می‌شود، قرار است برای اولین‌بار به عنوان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل سخنرانی داشته باشد.

بنت در حاشیه هفتادوششمین مجمع عمومی سازمان ملل دیدار‌هایی با وزرای کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس و همچنین سران جوامع یهودی و صهیونیستی آمریکا خواهد داشت.