شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آیت الله#امور خارجه#وزیر امور خارجه

وزیر امور خارجه درگذشت آیت الله حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت

ایرنا/ وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت آیت‌الله حسن زاده آملی را تسلیت گفت و تاکید کرد: آثار و تالیفات این عالم برجسته، علامه ذوالفنون و علامه دهر همواره چراغ روشنی برای هدایت حق جویان و محققان علوم مختلف خواهد بود.

وزیر امور خارجه درگذشت آیت الله حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حسین امیر عبداللهیان در پیام تسلیتی به مناسبت در گذشته آیت‌الله حسن‌زاده آملی،نوشت: ارتحال ملکوتی عالم ربانی، عارف وارسته نستوه و فیلسوف‌ فرزانه حضرت آیت الله علامه حسن زاده آملی (رضوان الله علیه) موجب تاسف و تاثر  عمیق گردید.

وزیر امور خارجه در این پیام یادآور شد: آن عالم فرزانه و معلم اخلاق یکی از برجسته ترین اندیشمندان و فلیسوفان اسلامی و خزانه علوم مختلف و عرفان و اخلاق در دوران معاصر بودند و عمر پربرکت خویش را صرف‌ نشر و ترویج مبانی قرآن کریم و سیره نبوی و معارف‌اهل بیت عصمت و طهارت (ع) کردند.

وی خاطرنشان کرد: خلوص و معنویت ایشان موجب نفوذ کلام مشفقانه و ناصحانه و محبوبیت و علاقه مندی ملت شریف و جوانان مومن به ایشان بود و آثار و تالیفات این عالم برجسته، علامه ذوالفنون و علامه دهر همواره چراغ روشنی برای هدایت حق جویان و محققان علوم مختلف خواهد بود.

امیرعبداللهیان در پیام خود ضایعه ارتحال آن عالم فرزانه را به محضر نورانی امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، علما و مراجع عظام، حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقمندان ایشان و آحاد مردم شریف و مومن مازندران و خطه سرافراز آمل به خصوص بیت معزز و مکرم ایشان تسلیت گفت و برای آن عالم جلیل القدر علو درجات و همجواری با امامان و صلحا و علما و مقربین درگاه الهی و شهدای کربلا مسالت کرد.