شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#میلان

دانیل مالدینی: خوشحالم که در اولین بازی‌ام گل زدم/ انتظارات پدرم از من معقول است


دانیل مالدینی: خوشحالم که در اولین بازی‌ام گل زدم/ انتظارات پدرم از من معقول است

فرزند اسطوره باشگاه میلان از ثبت اولین گلش برای این تیم در اولین بازی خود برای روسونری در سری A ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیروزی 2 بر یک میلان در بازی شب گذشته (شنبه) در خانه اسپتزیا یک اتفاق جالب داشت؛ به ثمر رسیدن گل نخست مسابقه توسط دانیل مالدینی فرزند پائولو مالدینی اسطوره و مدیر ورزشی کنونی باشگاه که از روی سکو‌های ورزشگاه بازی پسرش را تماشا می‌کرد.

این اولین بازی دانیل 19 ساله برای میلان در سری A به‌عنوان بازیکن ترکیب اصلی بود که گلزنی، آن را برایش خاطره‌‌انگیزتر کرد. او حالا سومین عضو از خاندان مالدینی پس از پدربزرگش چزاره و پدرش پائولوست که برای میلان در سری A‌ گل می‌زند.

دانیل مالدینی پس از بازی به شبکه DAZN‌ گفت: خیلی خوشحالم. وقتی گل زدم احساس فوق‌العاده‌ای داشتم. خوشبختانه توانستیم هر سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم. من اما هنوز زمان نیاز دارم تا درک کنم که چه اتفاقی افتاده است.

هافبک هجومی جوان میلان افزود: روز گذشته مربی به من گفت که در ترکیب اصلی خواهم بود و چند توصیه هم درباره ضربات شروع مجدد داشت. خیلی استرس داشتم اما هم‌تیمی‌هایم به من کمک کردند. پیولی واقعاً به من انگیزه می‌دهد و کلی راهنمایی‌ام می‌کند. پدرم هم همینطور. البته او از من توقع دارد، اما در حد معقول. به هر حال او قبل و بیشتر از هر چیزی یک پدر است.

 

انتهای پیام/