شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیورپول#لژیونر

لژیونر ایرانی نظاره گر تساوی ارزشمند برنتفورد مقابل لیورپول

تساوی 3-3 لیورپول برابر برنتفورد در هفته ششم لیگ برتر انگلیس و شب نیمکت نشینی سامان قدوس

تساوی 3-3 لیورپول برابر برنتفورد در هفته ششم لیگ برتر انگلیس و شب نیمکت نشینی سامان قدوس

تیم فوتبال برنتفورد در حالی از هفته ششم لیگ برتر انگلیس مقابل لیورپول به تساوی ارزشمند و دیدنی ۳-۳ دست یافت که سامان قدوس را روی نیمکت داشت و از او استفاده نکرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال برنتفورد در حالی از هفته ششم لیگ برتر انگلیس مقابل لیورپول به تساوی ارزشمند و دیدنی ۳-۳ دست یافت که سامان قدوس را روی نیمکت داشت و استفاده نکرد.

در دیداری از هفته ششم لیگ برتر انگلیس، تیم های برنتفورد و لیورپول در استادیوم برنتفورد به مصاف هم رفتند که این دیدار حساس و دیدنی، با تساوی پر گل ۳ – ۳ دو تیم به پایان رسید. این نتیجه در شرایطی به دست آمد که دو تیم بارها تا آستانه پیروزی پیش رفتند اما در نهایت به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

در همان دقایق ابتدایی بازی لیورپول تا آستانه باز کردن دروازه برنتفورد پیش رفت. شوت محمد صلاح در دقیقه ۷ در آستانه ورود به دروازه بود که کریستوفر آیج مدافع برنتفورد به زیبایی توپ را از روی خط دروازه برگشت داد و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. اتفاقی که ۴ دقیقه بعد روی دروازه لیورپول تکرار شد و این بار ماتیپ شوت امبومو را از روی خط برگرداند تا بازی همچنان بدون گل دنبال شود.

سرانجام در دقیقه ۲۷ قفل دروازه ها باز شد. روی یک حرکت تیمی خوب از سوی بازیکنان برنتفورد، ایوان تانی درون محوطه جریمه صاحب توپ شد. ارسالی عرضی این بازیکن به شکل عجیبی از مهاجمین برنتفورد و مدافعین لیورپول عبور کرد تا در تیر دوم به ایتان پیونک رسید و او گل نخست را برای زنبورها به ثمر رساند. این برتری دوامی نداشت چرا که ۴ دقیقه بعد، ارسال جردن هندرسون از سمت راست با ضربه سر دیگو ژوتا همراه شد و او گل تساوی را به ثمر رساند. در ادامه جونز تیر دروازه برنتفورد را نیز به لرزه درآورد تا نیمه نخست با تساوی یک – یک به پایان برسد.

در دقیقه ۵۴ محمد صلاح بالاخره موفق شد دروازه برنتفورد را باز کند. یک ارسال دقیق از فابینیو از بالای سر مدافعین زنبورها عبور کرد و به بازیکن مصری لیورپول رسید و او دروازه را برای بار دوم باز کرد. این صحنه مشکوک به آفساید بود و به VAR نیز رفت ولی گل مورد قبول واقع شد. ۹ دقیقه بعد این بار نوبت به برنتفورد رسید تا به گل تساوی برسد. این بار تیم میزبان از سمت راست حمله ای را تدارک دید. یک ارسال از سوی بازیکنان برنتفورد به دهانه دروازه، با شوت یانسن همراه شد که توپ او به شکل عجیبی به تیر دروازه برخورد کرد و مدافعین دست پاچه لیورپول قادر به دور کردن توپ نبودند تا اینکه ویتالی ژانت گل تساوی را به ثمر رساند.

اما این پایان کار نبود چرا که در دقیقه ۶۷ کورتیس جونز در گوشه محوطه جریمه برنتفورد صاحب توپ شد و با شلیکی دیدنی توپ را به طاق دروازه میزبان چسباند تا شاگردان کلوپ در آستانه پیروزی قرار بگیرند. در حالیکه لیورپول فاصله ای تا پیروزی نداشت اما بازیکنان خستگی ناپذیر برنتفورد یک بار دیگر بازی را به تساوی کشاندند. باز هم یک ارسال از سمت راست در دقیقه ۸۲ به روی دروازه روی تعلل عجیب ترنت الکساندر آرنولد و ماتیپ به یوانه ویسا رسید و او به راحتی گل تساوی را به ثمر رساند.

برنتفورد در دقایق پایانی یک گل دیگر نیز به ثمر رساند اما آفساید اعلام شد تا این دیدار فوق العاده دیدنی و مهیج با نتیجه تساوی ۳ – ۳ به پایان برسد و تیم ها امتیازات را تقسیم کنند. در این بازی سامان قدوس روی نیمکت ذخیره های تیمش حضور داشت و فرصت بازی کردن را پیدا نکرد. با این تساوی، لیورپول ۱۴ امتیازی شد و صدرنشین باقی ماند. برنتفورد نیز ۹ امتیازی شد و در رده نهم جای گرفت.