شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#اینتر#مصاف

اینزاگی: حق اینتر مقابل آتالانتا بیش از یک امتیاز بود/ من گفتم که دی‌مارکو پنالتی بزند


اینزاگی: حق اینتر مقابل آتالانتا بیش از یک امتیاز بود/ من گفتم که دی‌مارکو پنالتی بزند

سرمربی تیم فوتبال اینتر نتیجه مصاف خانگی شاگردانش با آتالانتا در هفته ششم سری A را ناعادلانه می‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمونه اینزاگی پس از تساوی 2 - 2 امروز (شنبه) شاگردانش برابر آتالانتا در هفته هفتم سری A که در آن نراتزوری یک بار از حریفش پیش و یک بار هم عقب افتاد، به شبکه DAZN گفت: بدون شک مردم از تماشای این بازی لذت بردند ،اما این تساوی کام ما را تلخ کرد، چون احساس می‌کنیم که می‌‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. بعد از آنکه پنالتی‌مان را از دست دادیم (فدریکو دی‌ماریکو در دقیقه 86) شیرازه تیم‌مان کمی از هم پاشید، اما در اکثر دقایق نیمه اول و دوم ما اینتری فوق‌العاده را مقابل یک حریف سرسخت مثل آتالانتا دیدیم. برای یک مربی دیدن تأثیرگذاری بازیکنان تعویضی‌اش که با رویکردی مناسب به میدان می‌روند و روند بازی را هم تغییر می‌دهند، لذت‌بخش است. سطح بازی در نیمه دوم بسیار خوب بود. ما در 25 دقیقه نخست بازی هم عملکرد بسیار خوبی ارائه کردیم و بعد از آن آتالانتا بر بازی مسلط بود.

اینزاگی افزود: حسرت من بابت نیمه دوم است، چرا که خوان موسو (دروازه‌بان آتالانتا) با چند واکنش فوق‌العاده به ما اجازه نداد به گل برسیم و بعد هم که پنالتی‌مان را از دست دادیم. به همین دلیل من فکر می‌کنم که حق ما از این بازی بیشتر از این بود.

 

یکی از اتفاقات عجیب بازی ایستادن دی‌مارکو پشت ضربه پنالتی بود آنهم در مقطعی حساس از بازی که نتیجه 2 - 2 مساوی بود و گل شدن پنالتی به احتمال خیلی زیاد می‌توانست منجر به پیروزی اینتر شود. او در حالی این پنالتی را به تیر افقی دروازه کوبید که اینتر گزینه‌های باتجربه‌تری برای زدن پنالتی داشت.

اینزاگی درباره پنالتی زدن مدافع 23 ساله‌ تیمش که در دقیقه 57 به جای آلساندر باستونی به میدان رفت هم گفت: اینکه او پنالتی بزند تصمیم من بود. صبح امروز چالهانوغلو و لائوتارو ضربات پنالتی را تمرین کردند، اما هر دوی آنها قبل از اینکه پنالتی را بزنیم تعویض شده بودند. به این ترتیب ما دی‌مارکو و ایوان پریشیچ را داشتیم و به نظرم دی‌مارکو آماده‌تر بود. حیف شد چون او در این فصل خیلی خوب بوده و حقش بود که در حضور هواداران اینتر، گل پیروزی تیم را بزند. با تمام اینها من احساس غرور می‌کنم، چون ما امشب دو تیمی را دیدیم که تمام تلاش‌شان را برای کسب پیروزی انجام دادند.

یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان اینتر، نیکولو بارلا در خط میانی این تیم است که در شش بازی تیمش در سری A، پنج پاس گل داده است و به نظر می‌رسد هرچه می‌گذرد تأثیرگذاری‌اش بر بازی نراتزوری بیشتر می‌شود.

سرمربی سابق لاتزیو در این باره گفت: بارلا یکی دو سالی هست که دارد در این سطح بازی می‌‌کند. او قهرمان ایتالیا و قهرمان یوروست، یک هافبک مدرن و کامل که بازی‌اش اصلاً مرا غافلگیر نکرد.

انتهای پیام/