شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

ببینید ؛ متلک سنگین حسن روشن به مدیرعامل جنجالی استقلال ؛ وقتی اسطوره به سیم آخر زد + سند

حسن روشن : آقای مددی رابطه خوبی با رسانه ها نداشتند ؛ یک مدیرعامل باید با طرفداران تعامل خیلی خوبی داشته باشد نه اینکه لیدر داشته باشد

  • دانلود با کیفیت 480
  • دانلود با کیفیت 720
  • دانلود با کیفیت 1024
  • حسن روشن پیشکسوت استقلال گفت : آقای احمد مددی را هنوز هم نمی شناسم، یک مدیرعامل باید با طرفداران تعامل خیلی خوبی داشته باشد نه اینکه لیدر داشته باشد، ایشان با رسانه ها ارتباط خوبی نداشتند.

    خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

    حسن روشن پیشکسوت استقلال در برنامه صبح بخیر ایران حضور پیدا کرد و درباره اوضاع باشگاه استقلال صحبت کرد.

    حسن روشن درباره جدایی احمد مددی از استقلال گفت :

    من آقای مددی را نمی شناختم و هنوز هم او را نمی شناسم فقط با ایشان تلفنی صحبت کردم و برای گفت و گو به باشگاه استقلال رفتیم. عملکردی که من از آقای مددی دیدم متوجه شدم که او در استقلال دوام نخواهد داشت. یک مدیرعامل باید با طرفداران تعامل خیلی خوبی داشته باشد نه اینکه لیدر داشته باشد و دستور بدهد که چه کاری را انجام بدهید و اینکه باید اخبار و اوضاع باشگاه را در رسانه ها منتشر کند تا هواداران متوجه بشوند که در باشگاه استقلال چه خبر است. آقای مددی با رسانه ها ارتباط خوبی نداشتند. به طور مثال استقلال دفاع راست تیم ملی را خرید اما در تیم ما در دفاع چپ بازی می کند.


    خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

    در اینجا در این باره بیشتر بخوانید