شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#مجلس#رئیسه مجلس

پیوستن به شانگهای نشان داد:

اعمال تحریم بر ایران سخت‌تر از گذشته است

پیوستن به شانگهای نشان داد اعمال تحریم بر ایران سخت‌تر از گذشته است

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: پیوستن جمهوری اسلامی ایران به سازمان شانگهای نشان داد که امروز اعمال تحریم بر ایران سخت‌تر از گذشته است و فضای جدیدی باز شده است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، درباره عضویت ایران در سازمان شانگهای، اظهار داشت: پیوستن ایران به سازمان شانگهای یک پیروزی سیاسی و اقتصادی و امنیتی بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: علی‌رغم خواست دشمنان که به دنبال منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران هستند، این پیمان نشان داد که دنیا بسیار بزرگتر از چند کشور غربی است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نگاه جمهوری اسلامی ایران در شرایط فعلی فقط به چند کشور اروپایی نیست و دنیا بزرگتر از آمریکا و سه کشور اروپایی است.

سلیمی ادامه داد: دنیا شامل کشورهای بزرگ دیگری مانند روسیه، چین، تاجیکستان و پاکستان و ۱۵ کشور همسایه ایران هم است که باید از ظرفیت‌های آنان به خوبی استفاده شود.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سیاست جمهوری اسلامی ایران، برقراری ارتباط با همه کشورهای دنیاست و خودمان را محصور و محدود به ارتباط با چند کشور غربی نخواهیم کرد.

سلیمی تاکید کرد: پیوستن جمهوری اسلامی ایران به سازمان شانگهای نشان داد که امروز اعمال تحریم بر ایران سخت‌تر از گذشته است و فضای جدیدی باز شده است و این فضا در مناسبات اقتصادی و سیاسی و امنیتی برکات زیادی برای مملکت ما خواهد داشت.

منبع: میزان