شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اربعین#مجلس#مراسم اربعین#زائران اربعین

جوکار: باید برنامه ریزی دقیق‌تری برای برگزاری مراسم اربعین صورت گیرد

جوکار: باید برنامه ریزی دقیق‌تری برای برگزاری مراسم اربعین صورت گیرد

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با برنامه ریزی دقیق تر می توان جلوی خیلی از مشکلاتی را که زائران اربعین با آن مواجه هستند، گرفت.

محمدصالح جوکار در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت فراهم کردن تمهیدات لازم برای زائران اربعین، بیان کرد: با توجه به وضعیت بیماری کرونا در ایام اربعین سال جاری محدودیت هایی برای ورود زائران به کربلا در نظر گرفته شد و دولت عراق نیز مجوز ورود ۶۰ هزار نفر را صادر کرد، اما ما شاهد مشکلات جدی در بحث کمبود بلیت هواپیما، محدودیت پرواز در فرودگاه ها، سرگردانی مردم در فرودگاه ها و قیمت های سرسام آور هستیم.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، در ادامه اظهار کرد: باید از این روزها برای اربعین سال آینده برنامه ریزی صورت گیرد تا هم زائران ایرانی و هم زائران خارجی که از خاک ایران وارد عراق می شوند با چنین مشکلاتی مواجه نشوند. باید در زمینه حمل و نقل زمینی و هوایی زائران تمهیدات لازم صورت گیرد تا با کمترین زحمت زائران در این مراسم شرکت کنند.

جوکار با بیان اینکه با برنامه ریزی بهتر و دقیق تر می توان جلوی خیلی از مشکلات را گرفت، تصریح کرد: خوشبختانه امسال اطلاع رسانی خوبی در حال انجام است و مردم نیز باید اخبار را در خصوص برگزاری مراسم اربعین از منابع رسمی دنبال کنند چراکه در برخی از شبکه های اجتماعی اخباری در خصوص باز شدن مرزهای زمینی مطرح شد و زائران مشتاق حسینی نیز در پشت مرزها حاضر شده و با مشکلاتی روبه رو شدند.

انتهای پیام