شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#سایپا#دوبی#حواشی

سرپرست استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی:

مربی بدنساز استقلال رفتار خارج از عرف داشت/ شرایط استقلال برای جذب بازیکن سایپا تغییر کرد

بهرام امیری سرپرست آبی‌پوشان درباره حواشی بازگشت دو کرونایی استقلال از دوبی و همچنین جذب مدافع سایپا توضیحاتی داده است.

مربی بدنساز استقلال رفتار خارج از عرف داشت/ شرایط استقلال برای جذب بازیکن سایپا تغییر کرد
خبرورزشی -

 بهرام امیری سرپرست آبی‌پوشان در گفت و گو با خبر ورزشی پیرامون برخی از مسائل این تیم توضیحاتی داده است که در زیر می خوانید:

رفتار خارج از عرف

* در مورد بهزاد نوشادی و علیرضا رضایی که به دلیل مثبت شدن تست کرونا در امارات مانده بودند باید صراحتاً بگویم که باشگاه استقلال بر خلاف شایعات مطرح شده برای هر دو نفر بلیت هواپیما تهیه کرده بود تا از دوبی به تهران بیایند. آنها باید با باشگاه مرتب تماس می‌گرفتند تا با توجه به ساعت تست جدید و زمان پرواز، هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد ولی متأسفانه نوشادی رفتاری خارج از عرف داشت و طی تماس با فرهاد مجیدی وقت سرمربی استقلال را گرفت و مسئله می‌رفت تا حاشیه‌ساز شود. اصلاً ضرورتی نداشت برای چنین موردی وقت فرهاد مجیدی گرفته شود. چنین تماسی اصلاً احتیاجی نبود. آقای نوشادی و همه نفرات باید همواره موارد اداری و سلسله‌ مراتب را در استقلال رعایت کنند.

مبلغ رضایتنامه جلالی

* ابوالفضل جلالی بازیکن محترم و مودبی است به همین خاطر مشکلی با او نداریم ولی مبلغی که باشگاه سایپا برای صدور رضایت نامه‌اش تعیین کرده بودند در صورتی بود که این بازیکن می توانست هنگام رویارویی با الهلال کمک حال استقلال باشد و از همان هفته اول فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر توانایی حضور در میدان را داشته باشد ولی با توجه به آسیب‌دیدگی قبلی، پارامترها تغییر می‌کند و این حق مسلم باشگاه استقلال است که شرایط جدیدی را مطرح کند. آقای مددی در این رابطه با مدیران باشگاه سایپا صحبت کرده بود.

نکته: این گفت و گوی خبرورزشی با بهرام امیری ساعاتی پیش از معرفی مدیرعامل و اعضای جدید هیئت مدیره استقلال گرفته شده است.