شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#مونیخ

ناگلسمان: گروتر فورث ما را به دردسر انداخت/ اخراج پاوار درست بود


ناگلسمان: گروتر فورث ما را به دردسر انداخت/ اخراج پاوار درست بود

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌گوید تیمش در بازی شب گذشته با گروتر فورث به دردسر افتاد، اما در مجموع از عملکرد شاگردانش در این دیدار راضی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یولیان ناگلسمان که شاگردانش شب گذشته (جمعه) در هفته ششم بوندس‌لیگای آلمان موفق شدند با نتیجه 3 بر یک بر میزبان خود گروتر فورث غلبه کنند و به صدرنشینی خود استحکام ببخشند، پس از این بازی گفت: در نهایت مهم سه امتیازی بود که مقابل تیمی تازه صعود کرده و با وجود 10 نفره شدن به دست آوردیم.

وی افزود: ما بازی را عالی شروع کردیم. پس از گل اول ما، گروتر فورث دیگر احترام به ما را کنار گذاشت و شروع به ارائه یک بازی خیلی خوب کرد. بابت کسب این سه امتیاز خیلی خوشحالیم و گروتر فورث ما را به دردسر انداخت. دوست داشتیم در این بازی دروازه‌مان را بسته نگه داریم، اما با این حال همه چی خوب بود.

سرمربی بایرن مونیخ همچنین در خصوص اخراج مدافع فرانسوی‌اش در دقیقه 48 بازی اظهار داشت: به نظرم منم اخراج پاوار درست بود. او روی تاندون آشیل تکل زد که معمولاً ناحیه مناسبی برای تکل زدن نیست. به نظرم زدن تکل‌هایی از جناحین ضروری نیست و ما می‌توانستیم در آن صحنه بهتر کار کنیم.

بایرن مونیخ حالا باید خود را آماده دیدار خانگی با دیناموکیف در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا کند.

انتهای پیام/